Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik nog meer met mijn huidige setup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
    gewoon sparen voor pioneer tafels :p altijd je geld waard XD
    Leg uit. Want een mening is een mening en wordt normaliter ondersteund door argumenten.

De hercules control instict zuigt hard. maarja gratis is altijd goed XD
    Dus voor die paar tientjes die je voor zo'n controller betaalt én waar zelfs nog een ingebouwde audio-interface in verwerkt is, krijg je geen waar voor je geld? Dat ben ik absoluut niet met je eens. Het is geen controller die je op riders van bekende DJ's gaat tegenkomen, verre van. Maar op het moment dat je met een zeer gering budget toch het DJ-vak wilt gaan ontdekken, is dit één van de betere controllers in het laagste prijssegment om dat te doen.

Daarnaast zegt je term 'zuigt hard' ook helemaal niets, zeker als er geen onderbouwing voor wordt gegeven.

Comment

Duh

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Leg uit. Want een mening is een mening en wordt normaliter ondersteund door argumenten.

Dus voor die paar tientjes die je voor zo'n controller betaalt én waar zelfs nog een ingebouwde audio-interface in verwerkt is, krijg je geen waar voor je geld? Dat ben ik absoluut niet met je eens. Het is geen controller die je op riders van bekende DJ's gaat tegenkomen, verre van. Maar op het moment dat je met een zeer gering budget toch het DJ-vak wilt gaan ontdekken, is dit één van de betere controllers in het laagste prijssegment om dat te doen.

Daarnaast zegt je term 'zuigt hard' ook helemaal niets, zeker als er geen onderbouwing voor wordt gegeven.
        ik heb het ff aangepast

Comment

Duh

Comment

Duh
            Lijkt me niet de manier hoe we reageren op dit forum, 'duh' heb je al 2x gezegd. Ga a.u.b. nou eens inhoudelijk
            op berichten in, hoe vervelend je ze misschien vind. Zo vul je alleen maar pagina's met korte nietszeggende antwoorden.
            En inmiddels zitten we alweer op pagina 10.

Comment

Ik ga zelf wel uitzoeken wat ik met mijn huidige setup kan gaan doen

Comment

Dat is beter dan hier anderen de kastanjes voor je uit het vuur te laten halen en er vervolgens niks mee doen of er dwars tegenin gaan.

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                  Ik ga zelf wel uitzoeken wat ik met mijn huidige setup kan gaan doen
                  Doe dat, over een week ben je weer welkom. De reacties die je nu plaatst in combinatie met de zaken waar ik je de afgelopen tijd op heb moeten corrigeren, zorgen bij mij en vele anderen voor een hoop frustratie terwijl we het beste met je voor hebben. En dat kleine stukje waardering voor de hulp die je krijgt van de forumleden uit je niet door dit soort reacties.

Comment

Working...
                  X