Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan mij helpen?

Beste,

Ik ben op zoek naar een software van virtual dj die ik rechtstreeks kan aansluiten aan mijn mengpaneel zonder GROTE midi-controller(hardware).
    Er mag dus eventueel wel een klein bedieningspaneel tussen zitten om mijn tracks af te spelen.

Bestaat er ook een mogelijkheid om via laptop rechtstreeks aan cd-spelers aan te sluiten,dus zonder bedieningspaneel,en via cd-spelers
    de tracks af te spelen.

De bedoeling zou zijn dat wanneer ik ergens voor korte duur draai dat ik dan minder materiaal moet meesleuren....

Wat heb ik in feite allemaal nodig (software natuurlijk,audio interface?geluidskaarten?klein bedieningspaneel,....)

Alvast bedankt!

Gr,
    Kristof

Met deze kan dit perfect.
    Kost niet veel en is niet te groot om mee te nemen.

Comment

Originally posted by stoffel1 View Post
      kan aansluiten aan mijn mengpaneel
      over welk mengpaneel gaat het?

Bestaat er ook een mogelijkheid om via laptop rechtstreeks aan cd-spelers aan te sluiten,dus zonder bedieningspaneel,en via cd-spelers
      de tracks af te spelen.
      Dat kan op 2 manieren. De eerste manier is de eenvoudigste, als je cd spelers midi ondersteunen, kan je de cd spelers gewoon rechtstreeks op je pc inpluggen via usb. Kunnen je cd spelers geen midi aan, dan kan je een time-code pakket in huis halen. Hiermee kan je via je cd speler de muziek van je pc afspelen. (opgelet voor dj gebruik heeft zo'n time-code pakket enkel de basis mogelijkheden, dit zijn meestal ook geen goedkope pakketten)

De bedoeling zou zijn dat wanneer ik ergens voor korte duur draai dat ik dan minder materiaal moet meesleuren....

Wat heb ik in feite allemaal nodig (software natuurlijk,audio interface?geluidskaarten?klein bedieningspaneel,....)
      ik denk dat je inderdaad beste bent met een (goedkopere) dj controller.

Comment

Bedankt voor de reacties!

Kristof

Comment

Working...
        X