Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studiomonitoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja maar ik denk dat deze waarde geldt voor de capaciteit van alle cores. Maar dus nogmaals, niet iedere plugin of stukje software kan alles 100% gelijk verdelen over de cores.
    Last edited by LesterSuvon; Saturday-18-01-2014, 18:32. Reason: slecht ABN

Comment

Originally posted by JvD View Post
      Zijn dit dan 'latency-problemen' (wat dus betekend dat ik toch maar een geluidskaart moet kopen) of is het wat anders?
      Ik hoop dat je al een geluidskaart hebt ander hoorde je niks. :) Als je gebruik maakt van asio drivers kun je de buffer groter zetten zodat je CPU het wat makkelijker krijgt.
      Heeft je huidige geluidskaart geen ASIO (en werkt asio4all ook niet) wordt het tijd voor een ander kaart ja.
      Maar er zijn meer instellingen welke kunnen helpen. http://www.image-line.com/support/FL...ml/app_opt.htm

Comment

Haha externe geluidskaart bedoelde ik :)
        Bedankt voor de tips! Ik had asio4all al wel gedownload (voor MIDI keyboard) maar ik had het nog niet geselecteerd :$
        Op dit moment doet FL het wel goed, hopelijk blijft ie zo :)

Bedankt!

Comment

Originally posted by JvD View Post
          Ik had asio4all al wel gedownload (voor MIDI keyboard) maar ik had het nog niet geselecteerd :$
          ASIO zijn Audio (geen Midi) drivers. En kunnen latency verkorten of CPU problemen verhelpen. :)

Comment

Ahaaa, thanks!

Comment

Working...
            X