Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek upload serato

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek upload serato

Hallo,

Ik heb een ddj sx van Pioneer allereerst een top ding icm serato allen nu kan ik zoals voorheen bij vdj niet een complete schijf uploaden tenminste dit lukt niet?
    Nou vind ik zowiezo vdj beter werken alleen de controller word nog niet geheel ondersteund.
    Kan iemand mij dus helpen hoe ik mijn complete bibliotheek kan uploaden in serato +/- 1200 gb

Met vriendelijke groet,
    Mitch

Ik had precies hetzelfde. start serato is op zonder de DDJ SX aan te sluiten. Boven je tracks staat dan een knop met Analyze Files. Zal wel een paar uur duren met 1200 GB aan muziek maar zo moet het dus.

Succes!

Comment

Originally posted by Timpiee View Post
      Ik had precies hetzelfde. start serato is op zonder de DDJ SX aan te sluiten. Boven je tracks staat dan een knop met Analyze Files. Zal wel een paar uur duren met 1200 GB aan muziek maar zo moet het dus.

Succes!
      Moet je dan nog een schijf selecteren ?
      Ik krijg nu nog steeds namelijk niks geupload
      Alvast bedank.
      Mvg

Comment

Sorry ik had je vraag verkeerd begrepen.
        Heb je je muziek al in crates staan?
        Zoja? Lees vorige post. Alles wordt geanalyseert en je bent klaar.
        Zonee? Dan zal je dat even moeten doen.
        Daarna:
        Je hebt in je scherm 4 balkjes staan met Files, Browse, Prepare & History als het goed is.
        Klik eens op Files. Je zult dan verschillende mappen en/of schijven zien waar je op kunt klikken. Klik op de goede schijf en kopieer de muziek naar de crate die je wil.
        Wat ik aanraad is om duidelijke crates te maken. Je muziekcollectie is dan mooi geordend en omdat je zoveel hebt is dat ook wel nodig.

Nog een keer.. Succes!!

Comment

hallo,
          even een update.
          het is nog steeds niet gelukt ik heb het op meerderen computers geprobeerd.
          serato loopt continu vast ben ook helemaal klaar met dit programma alleen ben er aan gebonden omdat vdj niet compleet compatible is icm ddj sx

mvg mitch

Comment

Working...
          X