Hallo,
Ik heb sinds pas mijn nieuwe monitoren in huis (krk rokit6 g3 black),
maar ik ben niet echt thuis in het studio segment van bax.
Nu heb ik de laatste tijd op mijn monitoren een ruis / hoog gepiep (ze zijn aangesloten via een Numark goedkope geluidskaart).
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen,
of heeft iemand misschien een andere redelijk goedkope geluidskaart die dit niet/nauwelijks heeft?
Ik gebruik mijn monitoren vooral om mashups, bootlegs, mixes te maken en gewoon lekker muziek te luisteren.
Maar als ik nou echt elke keer tussendoor die piep hoor is dat niet echt prettig werken.
Ik waarschuw alvast, zo'n hoog budget heb ik niet en het liefst gewoon zo laag mogelijk,
aangezien ik ook nog niet echt de professionele dj ben :p
Graag hoor ik van tips om de ruis te verbeteren of voor nieuwe gear.
Groetjes, rik
Ik heb sinds pas mijn nieuwe monitoren in huis (krk rokit6 g3 black),
maar ik ben niet echt thuis in het studio segment van bax.
Nu heb ik de laatste tijd op mijn monitoren een ruis / hoog gepiep (ze zijn aangesloten via een Numark goedkope geluidskaart).
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen,
of heeft iemand misschien een andere redelijk goedkope geluidskaart die dit niet/nauwelijks heeft?
Ik gebruik mijn monitoren vooral om mashups, bootlegs, mixes te maken en gewoon lekker muziek te luisteren.
Maar als ik nou echt elke keer tussendoor die piep hoor is dat niet echt prettig werken.
Ik waarschuw alvast, zo'n hoog budget heb ik niet en het liefst gewoon zo laag mogelijk,
aangezien ik ook nog niet echt de professionele dj ben :p
Graag hoor ik van tips om de ruis te verbeteren of voor nieuwe gear.
Groetjes, rik
Comment