Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe microfoon + Hercules DJ Console 4-Mx + Traktor Pro 2.6.6 - geen mic geluid ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe microfoon + Hercules DJ Console 4-Mx + Traktor Pro 2.6.6 - geen mic geluid ?

Hey daar,

Ik heb een Hercules DJ Console 4-Mx, Traktor Pro 2.6.6 (legaal), een Omnitronic M60 en de rest.
    De microfoon heb ik vandaag binnen gekregen.

Ik wil nu Traktor Pro 2.6.6 zo instellen dat ik, als ik live draai, de luisteraars live kan toespreken.
    Echter, ik weet niet waar ik wát moet instellen.

Kan iemand mij daarbij helpen ?

Setup:

Ik heb zo'n knop op de mixer zitten waarbij ik, als ik die indruk, wel effect hoor (minder bass), maar als ik dat alles opneem en terugluister, hoor ik geen verschil.

Alvast dank.

MvG DJ Ramteam
    Attached Files

Pagina 22
    Last edited by BT-Studio; Sunday-26-01-2014, 17:04.

Comment

hoe neem je precies op? Laat je toevallig Traktor opnemen? In dat geval begrijp ik wel waarom je geen microfoon hoort bij je opname, je microfoonsignaal zal namelijk alleen analoog bijgemengd worden in de Hercules, en niet naar de PC met Traktor worden gestuurd.

Ik raad je aan eens een vriend goed naar je luidsprekers te laten luisteren terwijl jij door de microfoon praat, hij hoort beter of jij hoorbaar bent in het gemixte signaal.
      Last edited by Fridge; Sunday-26-01-2014, 18:39.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
        Dat had ik zelf ook al bedacht hoor en dat zijn aanwijzingen die wel in VDJ werken, maar niet in Traktor. Ik haat VDJ.

Originally posted by Fridge View Post
        hoe neem je precies op? Laat je toevallig Traktor opnemen? In dat geval begrijp ik wel waarom je geen microfoon hoort bij je opname, je microfoonsignaal zal namelijk alleen analoog bijgemengd worden in de Hercules, en niet naar de PC met Traktor worden gestuurd.

Ik raad je aan eens een vriend goed naar je luidsprekers te laten luisteren terwijl jij door de microfoon praat, hij hoort beter of jij hoorbaar bent in het gemixte signaal.
        Duidelijk antwoord. Ga het eens bekijken van de week. Thanks !

Comment

Working...
        X