Beste lezers,
Ik heb nog geen studio monitoren en wil deze graag gaan aanschaffen. De studio monitoren moeten allround zijn ze gaan namelijk voor de volgende punten gebruikt worden:
- Opname zang, rap, gitaar en drum.
- Produceren van pop, hip-hop en dance.
- Mixen van voornamelijk dance (DJ'en).
De maximale prijs die ik hiervoor wil uitgeven is: €300,-
Nu heb ik gehoord dat, dat aan de lachte kant is voor goede studio-monitoren, maar ik ben pas 14 dus zal het er maar mee moeten doen ;)
Zelf zat ik dan misschien aan 2e hands te denken en toen viel mijn oog op dit setje:
Zou dit een goede aankoop zijn of niet? En mijn gevoel zegt dat er vrij veel wordt gevraagd voor dit setje, of vergis ik me nou.
En andere (maar dan nieuwe) setjes zijn deze:
Of is er nog iets anders beter?
Alvast bedankt!
Ik heb nog geen studio monitoren en wil deze graag gaan aanschaffen. De studio monitoren moeten allround zijn ze gaan namelijk voor de volgende punten gebruikt worden:
- Opname zang, rap, gitaar en drum.
- Produceren van pop, hip-hop en dance.
- Mixen van voornamelijk dance (DJ'en).
De maximale prijs die ik hiervoor wil uitgeven is: €300,-
Nu heb ik gehoord dat, dat aan de lachte kant is voor goede studio-monitoren, maar ik ben pas 14 dus zal het er maar mee moeten doen ;)
Zelf zat ik dan misschien aan 2e hands te denken en toen viel mijn oog op dit setje:
Zou dit een goede aankoop zijn of niet? En mijn gevoel zegt dat er vrij veel wordt gevraagd voor dit setje, of vergis ik me nou.
En andere (maar dan nieuwe) setjes zijn deze:
Of is er nog iets anders beter?
Alvast bedankt!
Comment