Announcement

Collapse
No announcement yet.

[B]Advies, welke vinyl draaitafel bij Traktor scratch pro[/B]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [B]Advies, welke vinyl draaitafel bij Traktor scratch pro[/B]

Hallo,

Onlangs heb ik Traktor scratch pro aangeschaft en ik ben hier zeer tevreden mee.
    Nu wil ik 2 externe draaitafels aanschaffen ( in combinatie met timecode platen )
    Maar welk merk/typeis er echt aan te raden in combinatie met Traktor scratch pro?

Alvast bedankt

Kijk eens naar de nieuwe Reloop RP-8000 draaitafels. Ja, ze zijn nieuw. Opvallend hier aan is dat deze beschikken over ingebouwde MIDI-knoppen die je in Traktor Scratch kan toewijzen, waardoor je toch o.a. met loops, hotcues etc. kunt werken.

Iets soortgelijks kun je ook met een setje trouwe Technics SL draaitafels met Novation Dicers er op, maar persoonlijk vind ik dat wat rommeliger ogen. De Reloop is een soort samensmelting hiervan. :)

Qua techniek zal het vermoedelijk allemaal vrij aardig gekopiëerd zijn van een Technics, maar heb ze nog niet gezien helaas dus kan hier niet over oordelen.

Eigenlijk maakt het qua merk niet uit wat voor draaitafel je neemt, want ze werken allemaal prima via timecode. Zorg wel dat je niet voor een belt drive draaitafel gaat, die is niet gebouwd op scratchen en soortgelijke trucs. :)

Comment

Working...
    X