Announcement

Collapse
No announcement yet.

Software van Magix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Software van Magix

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en weet niet of dit hier thuishoort. Zo niet graag verplaatsen/verwijderen. Het zit zo: ik maak al enige tijd wat tracks met Fruity Loops. Ik heb hier echter een beetje op uitgekeken en ben op zoek naar iets nieuws, het liefste wat geavanceerder. Zijn jullie bekend met magix music maker?

Hoor graag jullie ervaringen hierover!

Alvast bedankt!

Roland

Originally posted by RolandH View Post
    Ik heb hier echter een beetje op uitgekeken en ben op zoek naar iets nieuws, het liefste wat geavanceerder.
    Hoi Roland, (Welkom)

Waar ben je op uitgekeken en waar ben je naar op zoek?
    Geavanceerder als zijne zoeken naar "hoe de f%ck krijg ik dat voor elkaar" zal met elk ander (onbekend) DAW lukken. :)
    Voor de rest doen ze allemaal (maar soms op een ander manier) het zelfde. Of je moet bijzondere wensen hebben. (Welke dan? Wat mis je?)

Als het er alleen gelikt uit moet zien moet je zelf beoordelen wat je mooi vindt (Smaken verschillen).
    Last edited by BT-Studio; Wednesday-26-02-2014, 14:40.

Comment

Ben je serieus? Van FL naar Magix? Dat is het zelfde als van Photoshop naar Paint gaan.
      Magix maakt programma's voor mensen die niet zoveel verstand hebben van programma's en geen zin hebben om zich daar in te verdiepen. Ik moet zeggen de laatste MusicMaker die ik gebruikt heb was 2007, een tijd geleden dus. Wil je antwoord op je vraag? Het antwoord is NEE, software van Magix is geen goede keuze.

Ik vraag me ook af hoe je er bij komt dat Magix geavanceerder is dan FL. Magix is vooral veel voorgesmeden rommel, zowel hun audio programma's als hun videobewerkingsprogramma's.

Comment

Idd, van FL naar Magix?? Dat is een enorme daling in zowel gebruiksgemak als ik kwaliteit. Magix Music Maker is niets meer dan 'spelen', niks serieus aan. Mijn overgang van Magix Music Maker naar FL was een verademing. Ik zou voor geen cent teruggaan, gebruik dan liever Audacity of iets dergelijks.

Maar wat je mist in FL is inderdaad wel een goede vraag. Ze hebben ook verschillende upgrades, misschien een idee om daar naar te kijken? Geen idee namelijk welke versie je hebt. Wat is je budget? Cubase is ook een goed (ligt aan de versie) en veel gebruikt programma, maar opnieuw, het is handig om te weten wat je mist.

De stap naar Magix niet maken, die ben je allang voorbij met FL.

Comment

Working...
        X