Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vragen over KRK rokit 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over KRK rokit 6

Beste,
    Ben sinds enkele weken in bezit van de KRKs, alleen heb ik een paar vragen/problemen.
    Ik gebruik de KRKs voornamelijk om gewoon thuis beetje te mixen. Hiervoor had ik als audio interface de Lexicon Alpha gekocht. Alleen kwam ik er achter dat ik met deze geen liedjes kon voorbeluisteren omdat deze maar 1 stereo output heeft. Deze heb ik dus terug gestuurd.
    Nu is mijn vraag: wat voor audio interface heb ik dan nodig om toch de Krks volledig te benutten en liedjes te kunnen voorbeluisteren?
    Of heb ik geen audio interface nodig en dat ik ze rechtstreeks via een rca kabel naar mijn mixtrack pro doe. Ik heb geen idee of dit veel minder mooi geluid oplevert?

Hopelijk is mijn vraag duidelijk.

Groet Michiel

Als je een voorbeluister functie hebt op je mixtrack pro kun je de speakers gewoon op rca aansluiten. Of het geluid minder wordt weet ik niet maar volgensmij niet.

Comment

Originally posted by twistdj. View Post
      Als je een voorbeluister functie hebt op je mixtrack pro kun je de speakers gewoon op rca aansluiten. Of het geluid minder wordt weet ik niet maar volgensmij niet.
      Ja dat zit er op. Heb alleen geen idee of de geluidkwaliteit heel veel naar beneden gaan. Omdat je nu geen gebalanceerde kabels gebruikt toch?

Comment

Originally posted by Michielpri View Post
        Omdat je nu geen gebalanceerde kabels gebruikt toch?
        Hoeveel meter kabel gebruik je dan? Als het maar een paar (< 5) mtr is zou ik me daar niet druk om maken.

Comment

Gewoon even proberen zou ik zeggen ;)

Comment

Ik had daar eigenlijk nog niet zoveel van gehoord. Bij deze weet ik het dan.
            Misschien dat ik ook wel een geluidskaartje wil als er echt verschil in zit. Merk je dat ook bij je PA set tijdens het draaien? Zo ja, welke geluidskaart is een beetje goed? (Rond de 100 euro)

Comment

Ik had daar eigenlijk nog niet zoveel van gehoord. Bij deze weet ik het dan.
              Misschien dat ik ook wel een geluidskaartje wil als er echt verschil in zit. Merk je dat ook bij je PA set tijdens het draaien? Zo ja, welke geluidskaart is een beetje goed? (Rond de 100 euro)
              Ho, dit is de topic van iemand anders. Heb je zelf een vraag, dan open je apart een topic.

Comment

Working...
              X