Announcement

Collapse
No announcement yet.

BPM Studio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BPM Studio

Hoi,

Ik heb altijd gewerkt met BPM Studio maar ik ben opzoek naar een vervangend pakket.
    Hebben jullie misschien een goed alternatief?

Voornamelijk gebruik ik het om muziek in te plaatsen en dan gewoon nummers mee af te draaien, het moet wel mogelijk zijn om makkelijk nummers toe te voegen aan de playlist die ik van tevoren al heb aangemaakt en ik moet nummers kunnen voorluisteren op een ander kanaal.

Wij zijn zelf een jaartje of 1,5 a 2 geleden zelf langzaam over gestapt naar traktor in combinatie met de denon hc4500 controller. We draaide eerst namelijk ookal met een rcp 2001 controller dus dat was voor ons wel een pre dat we met een soort gelijke controller zouden kunnen blijven werken.

Tot nu toe eigenlijk op een kleine hmmm hoe zit het hier momentje na geen enkel moment spijt van gehad. Echt het is als je een beetje wil draaien een wereld van verschil. Meer een stap in de toekomst. Bpm werkt prima niets mis mee maar het is wel gewoon een beetje uit de tijd.

Wie weet is het wat voor je? Kost in ieder geval niet de wereld om een volledige versie te hebben.

Comment

Working...
    X