Hey,
ik wil binnenkort een huis studio computer aanbouwen maar vraag af wat wel de belangrijke benodigdheden zijn om een juiste computer te hebben.
ik wil graag dat het helemaal niet hapert of last heeft van enige plugins. het moet snel zijn en grote programma's aankunnen.
voor de programma's die er in komen zijn vooral
Fruity loops 11
Sylenth1
Nexus2
natuurlijk wil ik het later uitbreiden.
het systeem die ik graag gebruik is Windows 7.
maar wat zal ik erbij moeten toevoegen, zoals aantal ventilator etc. etc.
de bedoeling is om beats te maken en af en toe op te nemen.
ik heb een geluids kaart van Native instrument - Komplete audio 6 & 2 krk boxen.
graag hoop ik hier antwoord te hebben en hoop ik dat iemand ook weet voor de juiste programma's zoals asio4all (of juist programma's die er niet bij horen).
vriendelijk bedankt en sorry dat het een apart forum is.
ik wil binnenkort een huis studio computer aanbouwen maar vraag af wat wel de belangrijke benodigdheden zijn om een juiste computer te hebben.
ik wil graag dat het helemaal niet hapert of last heeft van enige plugins. het moet snel zijn en grote programma's aankunnen.
voor de programma's die er in komen zijn vooral
Fruity loops 11
Sylenth1
Nexus2
natuurlijk wil ik het later uitbreiden.
het systeem die ik graag gebruik is Windows 7.
maar wat zal ik erbij moeten toevoegen, zoals aantal ventilator etc. etc.
de bedoeling is om beats te maken en af en toe op te nemen.
ik heb een geluids kaart van Native instrument - Komplete audio 6 & 2 krk boxen.
graag hoop ik hier antwoord te hebben en hoop ik dat iemand ook weet voor de juiste programma's zoals asio4all (of juist programma's die er niet bij horen).
vriendelijk bedankt en sorry dat het een apart forum is.
Comment