Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer UMX 49

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer UMX 49

Hallo,

vandaag heb ik mijn behringer umx 49 binnengekregen.
    ik wil graag gebruik maken van de draairegelaars, krijg ze alleen niet aan de praat.
    heb de volledige handleiding doorgelezen, de stappen gevolgd, maar geen uitkomst.
    Iemand ervaring met dit ding?

Bax-Shop heeft ook een online service waar je met ze kan praten.
    Zie: Bax-shop.nl
    Alleen op werk dagen, en het is gewoon een chat voor vragen, problemen & Opmerkingen.
    Misschien weten hun er iets van?

Succes ;)

Comment

Je wilt de draaiknoppen gebruiken met de produce-software die je gebruikt neem ik aan? Dus voor automations en dergelijke?

Welke software gebruik je?

Comment

Wanneer je ffl opstart en dan op een bepaalde functie gaat staan en vervolgens een rechtermuis klik doet staat daar "link to control" . Vervolgens draai je aan een willekeurige knop en dan moet die functie aan die knop gelinkt staan.

Comment

Bax-Shop heeft ook een online service waar je met ze kan praten.
          Zie: Bax-shop.nl
          Alleen op werk dagen, en het is gewoon een chat voor vragen, problemen & Opmerkingen.
          Misschien weten hun er iets van?
          Nee hoor ook op zaterdag (-;

Comment

Originally posted by Robert View Post
            Je wilt de draaiknoppen gebruiken met de produce-software die je gebruikt neem ik aan? Dus voor automations en dergelijke?

Welke software gebruik je?
            Ja dat klopt, ik gebruik Fruity Loops 8 XXL Producer Edition..

Heb even gechat met een medewerker, hij heeft me prima geholpen!

Comment

En hoe heb je het op kunnen lossen? Wel interessant om te weten, want ik denk dat er nog wel mensen zullen zijn die er niet uit komen. Als er dan al een antwoord beschikbaar is op het forum, is dat voor hun alleen maar makkelijk. ;)

Comment

Originally posted by jochanan View Post
                Wanneer je ffl opstart en dan op een bepaalde functie gaat staan en vervolgens een rechtermuis klik doet staat daar "link to control" . Vervolgens draai je aan een willekeurige knop en dan moet die functie aan die knop gelinkt staan.
                ;)

Comment

Working...
                X