Announcement

Collapse
No announcement yet.

numark software :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• numark software :(

hallo,

toen ik in 2009 begon met draaien was ik een jaar of 11, toen heb ik de DMC2 van numark gekocht met de software CUE erbij. nu is het probleem dat ik de software ben kwijt geraakt. omdat ik nog niet zo zuinig was op mijn spullen :P. nu heb ik een nieuwe leptop en kan ik de DMC2 niet gebruiken. weet iemand hoe ik toch aan de software cue kan komen? want ik vond het een handig ding!!

groet,
    R. Storms

p.s. ik heb de bon nog.
    Last edited by StormS; Wednesday-26-03-2014, 16:27.

Originally posted by StormS View Post
    hallo,

toen ik in 2009 begon met draaien was ik een jaar of 11, toen heb ik de DMC2 van numark gekocht met de software CUE erbij. nu is het probleem dat ik de software ben kwijt geraakt. omdat ik nog niet zo zuinig was op mijn spullen :P. nu heb ik een nieuwe leptop en kan ik de DMC2 niet gebruiken. weet iemand hoe ik toch aan de software cue kan komen? want ik vond het een handig ding!!

groet,
    R. Storms

p.s. ik heb de bon nog.

Comment

Als je de software legaal hebt aangekocht, en je bent het kwijt kan je het gewoon zonder schuldgevoel van the piratebay afplukken. Je hebt er immers al voor betaald.
      (ik hoop dat dit niet weggehaald word door de piratebay verwijzing. Ik probeer hier absoluut illegaal gedownload niet te promoten)

Mocht je dat niet willen/kunnen kan je altijd even een mailtje naar numark doen. Een beetje klantenservice zal je wel een download geven als je het serienummer van je controller kan aantonen en kan bewijzen dat het jouw controller is.
      Last edited by larsholm; Thursday-27-03-2014, 00:00.

Comment

oke, bedankt voor de info. ik zal eens kijken hiervoor. :!:

Comment

Working...
        X