Announcement

Collapse
No announcement yet.

Echte Beats?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Echte Beats?

Best mensen,
    Ik ben van plan om een Beats studio hoodftelefoon te gaan kopen. Alleen vind ik de prijs echt belachelijk. In de zomer vakantie ga ik altijd naar turkije, en soms koop ik dan neppe Beats. Maar nu vind ik het toch wel tijd voor echte. Redem: Ik wil overal gewoon muziek kunnen luisteren (dus ook in het vliegveld zonder last te hebben van duane)

Nou kwam ik op marktplaats op deze uit: (Ik weet niet of ik deze link op dit forum mag plaatsen)
    http://link.marktplaats.nl/785300562 (Kijk desnoods bij de andere advertenties van de aanbieder)
    Weet iemand of dit echte beats zijn?
    Of weet iemand waar ik goedkope echte Beats kan kopen? Ik had gehoord dat je ze ook op schiphol zelf kunt kopen. Weet iemand hoe duur dit is?

Alvast bedankt!

Schiphol is niet goedkoper dan in de winkel.
    Nep Beats zijn vaak ook écht nep. Moeders heeft een keer een setje uit Shanghai meegenomen en die vielen bij het uitpakken al uit elkaar.

In het algemeen: Beats = Hype. Voor het geld zijn er veeeeeel betere hoofdtelefoons beschikbaar.

Comment

Goedkope echte beats? Je wil twee dingen die onmogelijk samen gaan, tenzij je een tweedehandsje koopt en mazzel hebt.

De Beats hoofdtelefoons die wij verkopen zijn als het goed is de goedkoopste nieuwe die er te vinden zijn en dan weet je in ieder geval 100% zeker dat je de echte hebt.

Je zult een keuze moeten maken. Ofwel meer geld uitgeven en voor een echte Beats gaan, of de gok nemen dat je een echt exemplaar krijgt...

Wat dingen die opvallen uit de advertentie:
      - Ontzettend lage prijs
      - Geleverd zonder doos
      - Vage foto's genomen op een of ander bankstel.

En dan verwacht je een echte te krijgen voor een krappe 50 euro? Ik zou eens goed nadenken...

Comment

Tjah.
        Ik heb ze nog goedkoper bij de Bartsmit gezien. 125 als ik het goed heb.

Comment

Daar hebben we een 'elders goedkoper' knop voor. :)

Comment

Is de prijs nou niet juist wat Beats onderscheid van ander hoofdtelefoons? ;)

Comment

Bij de meeste koptelefoons krijg je als je meer betaald meer/beter geluid en het merk krijg je erbij. Bij beats is het andersom ;)

(mening, vind ik. Voordat er een gigantische discussie losbarst...)

Comment

Oke, bedankt in iedergeval.
                Dan ga ik denk ik maar voor een andere. Ik zag de Pioneer SE MJ751 (http://www.bax-shop.nl/multimedia-/-...t-details.html) is dat dan wat? Of hebben jullie een beter idee?

Comment

Als je vraag nu is, wat is een goede hoofdtelefoon?
                  Zou ik zeggen, ga ze uitproberen. Zoveel hoofden en oren (en smaak verschillen) dat je ze gewoon beter kan gaan uitproberen.
                  Als het je om de 'looks' gaat moet je nemen wat jij mooi vindt.

Comment

Waarom een Beats by Dr. Dre? Waarom Pioneer.

Tegenwoordig worden koptelefoons met 2 redenen gekocht:
                    1: om design, heeft niet met kwaliteit te maken, maar puur om het merk wat erop zit
                    2: gewoon omdat degene die hem koopt goed geluid wil

Soms gaan die 2 samen, maar daarvoor moet je zeker niet naar Beats gaan kijken.
                    Die hebben echt de slechtste prijs-kwaliteitsverhouding in het koptelefoonsegment.
                    Totaal overprized, en net als bij Apple betaal je voor het merkje. Niet de kwaliteit.

Ik vraag je daarom wat je belangrijker vind: het merk of geluidskwaliteit?

Ga je voor geluidskwaliteit, dan zou ik het zeker niet bij merken als Beats of Pioneer zoeken.
                    Ik heb een tijdje veel geluisterd naar verschillende koptelefoons.
                    Pioneers en Beats hebben me nooit weten te interesseren, helemaal niet als je ze met een sennheiser of een AKG van dezelfde prijsklasse vergelijkt.
                    Maar das mijn mening idd.

Als ik jou was zou ik gewoon gaan luisteren en je niet alvast instellen op een bepaald merk.
                    Blanco minded ingaan.

Wat is je budget?

Comment

Echt maximaal 70,- euro.
                      Door even verder te kijken vond ik de Gembird bluetooth headphone ergens. Die link maar ik wss niet plaatsen. Dus gewoon even googlen.

Comment

Moet het perse daadloos zijn?
                        Voor 70,- euro of net wat minder heb je hele mooie Sennheisers hoor

Wat suggesties (met draad hoor)
                        -SynQ HPS-2, medebandlid heeft er een en is er zeer tevreden over. 55,-
                        -ik vind persoonlijk deze Sennheiser HD 215 MKII ook erg goed klinken, 69,-
                        -AKG K240, net boven je budget maar ga eens luisteren zou ik zeggen 88,-
                        Last edited by Dablyou; Sunday-30-03-2014, 19:53. Reason: suggesties toegevoegd

Comment

Bedankt voor het helpen!
                          Njah, draadloos zie ik gewoon als een leuk extraatje. Dus hoeft niet persee. Maar is natuurlijk wel handig in mijn gebruik, want dan heb ik geen last van kabels.
                          De suggesties heb ik even bekeken. Het zijn wel erg grote hoofdtelefoons of zie ik het verkeerd?
                          Heb je toevallig ook nog naar mijn genoemde hoofdtelefoon gekeken?

Comment

Ja, alleen ik ken dat merk niet. Dus kan er weinig over zeggen.

Kleine koptelefoon? Deze Shure is dan misschien wat? Sennheiser HD 202 is altijd mijn persoonlijke keuze, maar die ligt dan wel wat onder je budget (35,-) die is ook niet al te groot.

Comment

Die ziet er wel leuk uit. Alleen jammer dat het 2 draads is. (Ja ik ben een zeurpiet :P)

Comment

Working...
                              X