Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plugin Live 9 HELP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plugin Live 9 HELP

Hoe krijg ik de plugins in live 9.
    Ik heb Halion 5, iZotope iDrum, Kontact 5 Reaktor 5 en Guitar Rig 5. Ik vermoed dat ik deze als plug-in kan gebruiken maar heb geen idee hoe ik hier aan begin. De handleiding is me te summier en bij de tutorials zijn de plugin's reeds aanwezig

Misschien helpt dit je iets verder :) https://www.youtube.com/watch?v=glAzqNxUqCw

Comment

Wel de plugin van izotope is beschikbaar in steinberg in de map plugins de halion plugins zijn blijkbaar niet te importeren en ik heb of het een of het ander maar nooit alle plug-ins gegroepeerd. wil ik een andere plugin toevoegen dan verdwijnt een eerdere gevonden plugin
      Is dat omdat ik die software eerder heb geinstalleerd of omdat ze op een andere dan de c partitie staan

Comment

zet ALLE plug-ins in dezelfde map en selecteer deze in ableton. werkt bij mij als een zonnetje. bijvoorbeeld C:/Program Files/Steinberg/vstplugin
        kan natuurlijk wel zijn dat als jij nu 64bit ableton gebruikt en je probeerd een 32bit plug-in te importeren dat dit niet werkt
        partitie maak volgens mij niks uit
        halion 5 en kontakt 5 lijken mij een beetje overdone, je hebt al een prima sampler in ableton. maar dat word een andere discussie:razz:

Comment

Working...
        X