Announcement

Collapse
No announcement yet.

Logic Pro noten tekenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Logic Pro noten tekenen

Beste mensen ik heb een domme vraag maar wel een noodzakelijke.
    Ik ben net begonnen met het producen op Logic Pro, maar wat voor noten ik ook teken in mn Piano Roll, er komt maar geen geluid uit. Ook niet als ik eerst een geluid aanklik.
    Wat doe ik mis om normaal een paar noten te maken.
    Het uiteindelijke doel is natuurlijk om noten te tekenen en die als een bepaald geluid te laten klinken. (Zie afbeelding wat ik nu heb)

Alvast bedankt.

Freek Linders
    (https://soundcloud.com/freeklinders)
    Attached Files

Ik kan het niet afleiden uit je screenshot vanwege het kleine formaat. Maar heb je wel een instrument geselecteerd die aangestuurd word door midi (de noten dus)? Of misschien heb je deze per ongeluk gebypassed?

Comment

Ik heb bij Loops een geluid aangeklikt, om daar vervolgens noten op te tekenen. Dus ik vind het maar een raar verschijnsel.

Comment

Hmmm. Ik werk nooit met loops of enige interne library's. Maar volgens mij zijn dat audio bestanden haha. Die kan je uiteraard niet aansturen met je midi noten. (Tenzij je ze in een sampler gooit)

Misschien geen gek idee om een tutorial te bekijken over de basics van Logic pro. Of kijk eens in het Help document van Apple zelf.

Comment

Working...
        X