Announcement

Collapse
No announcement yet.

Capture Polar lampen aansturen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Capture Polar lampen aansturen.

ik ben al een paar dagen bezig met het uitvinden van hoe "Capture Polar" werkt.
    ik wil de lampen in capture polar graag met een soort timeline gaan besturen en gelijktijdig audio onder de show.

ik weet niet zeker of dit in capture polar supported is.
    ik heb wel mensen externe programma's zien gebruiken.
    mijn vraag is welk programma word aangeraden voor "capture Polar" en hoe link ik ze aan elkaar dat het voledig werkt?

Gr. Daan

Edit: ik heb Sunlite Suit 2 en Daslight virtual controller 3 al geinstaleerd...

Als eerste
    Ja dit kan in capture polar.

Maar dan. Je zal als eerste als je dit allemaal wil al een betaalde versie nodig hebben. Zeker als je ook een beetje een leuke libary wil hebben waar je wat mee kan.
    Wij gebruiken voor simpele aansturingen van 3d shows cuelux ( let op je hebt de dongel nodig om artnet uit te kunnen sturen wat capture polar nodig heeft )
    Voor de complexere variant zal je bijvoorbeeld een cuelux pro kunnen gebruiken. Hier zit ook je timeline functie in waar je dan ook weer externe software voor je audio mee kan aansturen.

Zo kan je met midi gaan werken maar ook smpt of artnet. Het is maar net wat je zelf fijn vind werken en wat de andere software weer mee overweg kan.

Enne als je mensen externe programma's hebt zien gebruiken is dit toch appeltje eitje om even het zelfde te regelen :shock:

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Als eerste
      Wij gebruiken voor simpele aansturingen van 3d shows cuelux ( let op je hebt de dongel nodig om artnet uit te kunnen sturen wat capture polar nodig heeft )
      Is er een mogelijkheid om het software matig te doen? ):
      ps: geld die dongel voor elke software?
      Enne als je mensen externe programma's hebt zien gebruiken is dit toch appeltje eitje om even het zelfde te regelen :shock:
      ik zag wat 360p filmpjes van mensen het gebruiken maar dan kan je niet zien welke programma's ze gebruiken D:

Comment

Working...
      X