Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraag over fruity loops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over fruity loops

hoi,
    en vriend en ik zijn bezig met fruity loops, we maken voornamelijk hardstyle nummer alleen is vanzelfsprekend een harde bassdrum belangrijk bij hardstyle. we weten alleen niet hoe we deze zo hard kunnen krijgen in fl. iemand die ons hiermee kan helpen??

Wat bedoel je met hard? Hard boven de andere geluiden uit?

Comment

We bedoelen dat er een krachtige sub aanwezig is die lekker door dreunt met een goeie distortion erin. Pak als voorbeeld de kick van Wildstylez of Headhunterz.

Comment

Daar heb je verschillende goeie VST's voor. Zelf ben ik een grote fan van Rob Papen's SubBoomBass.

Maar wat voor VST of programma je ook gebruikt, een Headhunterz bass krijg je niet zomaar, en dat zal veel oefenen en tweaken worden..!

Comment

Ja dat snap ik :P
          Ik gebruik zelf nu Jungelist en gooi er daarna nog wat effecten over in fl studio.

Comment

Probeer idd eens subboombass, deze kost maar 99 euro en je hebt een enorme goede bassline VST. Zeker die extra sub lfo is erg lekker.

Comment

is subboombass gewoon een programmatje? op internet zijn namelijk alle programma's die je je kan indenken gratis.... ;)

Comment

Ja, ik heb net gezocht en het is inderdaad een programmatje.
                Zo te zien heeft die Rob Papen nog veel meer ;)
                Ik ga is kijken of ik het kan krijgen.

Comment

ik zal ook ff kijken op ***, vrij goeie ervaringen mee ;)
                  Last edited by Rick; Monday-17-08-2009, 21:47. Reason: Edit, we gaan geen bittorrents promoten.

Comment

Heren, let wel even op dat het forum niet meewerkt aan het verspreiden van illegale downloads.

Comment

ow, sorry!:P maar het programma stond er iig helaas niet op, nog ff verder kijken... waren er nog mensen die ons evt nog verder konden helpen?

Comment

nog mensen die ons uit de brand helpen?

Comment

Wellicht zou je even wat geduld kunnen opbrengen. Niet iedereen zit constant te refreshen op het forum.

Comment

ja sry mijn fout, ik kon dat eerste bericht niet zien dus dacht dat er iets fout was gegaan en dat er nog niks stond

Comment

En waar wil je hulp bij hebben dan?

Comment

Working...
                              X