Announcement

Collapse
No announcement yet.

genelecs 8020 cpm en subwoover krk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• genelecs 8020 cpm en subwoover krk

Hallo,

vanwege bassproblemen heb ik genelcs 8020 cpm aangeschaft ( naar verhuizing een kleinere ruimte) dus krks klonken niet meer prettig.

mooi geluid uit die boxjes in deze ruimte!
    omdat ik wel het laag wil blijven kunnen controleren, heb ik de krk s10 erbij gekocht.. ideaal met die bypassfunctie via voetpedaal!

mijn setup is nu zo : interface - nanopatch - subwoover- genelelcs.

alles mooi ingesteld volumes etc. alleen hoor ik een plop bij aan en uitzetten apparatuur. ik heb al verschillende stopcontacten gebruikt.. maar niks werkt geen enkele combinatie.

zal ik de subwoover gewoon nonstop aan kunnen laten staan? en alleen de interface op een ander stopcontact zet zodat ik die wel uit kan doen? (genelecs gaan vanzelf naar een uur op stand by)

of maakt het ploppen van speakers en klikken van de sub niet zoveel uit?

wat kan ik het beste met mijn setup doen? .. interface heeft geen a/u knop (scarlett 8I6)

groet,

Richard
    Last edited by richardvanheerde; Monday-02-06-2014, 08:38.

Het ploppen van speakers is een bekend probleem, zit alles wel op een geaard stopcontact aangesloten? (en dus niet bijv. een geaard stekkerdoosje op een ongeaarde wandcontactdoos ;)))

Comment

bedankt voor het reageren Rick.. beiden zijn geaard.
      de plop is trouwens niet hard.
      ook als ik met het voetpedaal de bypass in en uitschakel hoor ik een plopje uit de genelecs. bij aan en uitzetten van de speakers is het meer een tik..

ik vind het vooral belangrijk om te weten of het kwaad kan de speakers en sub uit te zetten via de stekkerdoos.

en of het eventueel kwaad kan om ze beiden altijd aan te laten staan. omdat de genelecs toch vanzelf uitgaan!

Comment

Working...
      X