Announcement

Collapse
No announcement yet.

laptop of tabletops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laptop of tabletops

Ik zit te twijfelen, of eerst een laptop kopen, en daarna 2 tabletop + dj mixer, of alleen een laptop, of alleen 2 tabletops + dj mixer.

Hmm deja vu...

Ik zou allebij doen. Waarom? Geen idee. Gewoon omdat het kan (net zoals je post)..

Comment

Ik zou eerst 2 tabletops en een dj mixer kopen en daarna een laptop.
      :) Even serieus waar twijfel je aan?

Comment

Ja eigenlijk moef ik eerst meer muziek maken voor mijn opslag, muziek maken doe ik graag achter mijn pc, maar ik ga nu sparen voor mijn dj booth te vergroten, daarom twijfel ik, ik heb nog nooit met tabletops + dj mixer echt muziek gemaakt, dus en een laptop, en 2 tabletops en dj mixer, das wel veel vindt ik.

Comment

muziek maken met een dj set up gaat niet zo vlot lopen denk ik. kijk dan beter naar een producer hard- en software....

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
            muziek maken met een dj set up gaat niet zo vlot lopen denk ik. kijk dan beter naar een producer hard- en software....
            [ hij zit waarschijnlijk aan remixes enz te denken ]

Comment

Nee ik maak mijn eigen muziek, style house, trance, hardstyle, maar ik weet niet zo goed met welke setup dat het beste gaat.

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
                Nee ik maak mijn eigen muziek, style house, trance, hardstyle, maar ik weet niet zo goed met welke setup dat het beste gaat.
                een goed setje monitoren (speakers) een mooie geluidskaart en goede producer software :) en natuurlijk de rest wat een normale pc nodig heeft.
                echt op een geluidskaart en speakers na heb je niet echt veel meer nodig. de rest van de hardware upgrades zijn gewoon extra spulletjes om bepaalde nieuwe dingen te doen of iets sneller. echt afhankelijk ben je er niet van.

[ Edit: een goed setje oren is ook niet mis. je kan ook gewoone speakertjes of oortjes gebruiken als je niks beters heb maar dat is af te raden. ]
                [ Edit: Edit: met een draaitafel ga je niet zoveel kunnen editen. wat ik wel weet is dat je met de Pioneer RMX-1000 Remix Station heel veel leuke dingen kan doen met effecten in je track zelf. ]
                Last edited by (Daan)RandomStyleRecords; Saturday-16-08-2014, 14:57.

Comment

Okee

Comment

Ik dacht dat je voor een laptop of pc of allebei of mixer of weet ik veel wat aan het spare bent. Dit doe je namelijk al weet ik hoelang nog

Niets mis mee maar kom terug als je echt geld hebt en er echt wat te kiezen is. Ik wil ook zoveel. Echter ga ik jullie er niet als maar mee vervelen.

Comment

Okee maar binnenkort, gaat mijn cumputerkamer, waar ik dj, wel veranderen, ik krijg meer ruimte, dus kan ik ook meer dj apparatuur kopen, vandaar dat ik het ook vraag.

Comment

Je hebt gelijk

Comment

Ik wil graag een laptop kopen om muziek te laten horen in een feestzaal.wat is de beste en de goedkoopste laptop om dit mee te doen.Wel kwaliteit natuurlijk.

Comment

Maak even een nieuw topic aan en wees dan wat specifieker in je vraagstelling. Dus meldt ook of je bijvoorbeeld met een controller werkt, welke software, waar de output van het geluid op wordt aangesloten, et cetera.

Comment

Working...
                            X