Ik zit te twijfelen, of eerst een laptop kopen, en daarna 2 tabletop + dj mixer, of alleen een laptop, of alleen 2 tabletops + dj mixer.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
laptop of tabletops
Collapse
X
-
Ja eigenlijk moef ik eerst meer muziek maken voor mijn opslag, muziek maken doe ik graag achter mijn pc, maar ik ga nu sparen voor mijn dj booth te vergroten, daarom twijfel ik, ik heb nog nooit met tabletops + dj mixer echt muziek gemaakt, dus en een laptop, en 2 tabletops en dj mixer, das wel veel vindt ik.
Comment
-
Originally posted by Djhans1977 View PostNee ik maak mijn eigen muziek, style house, trance, hardstyle, maar ik weet niet zo goed met welke setup dat het beste gaat.
echt op een geluidskaart en speakers na heb je niet echt veel meer nodig. de rest van de hardware upgrades zijn gewoon extra spulletjes om bepaalde nieuwe dingen te doen of iets sneller. echt afhankelijk ben je er niet van.
[ Edit: een goed setje oren is ook niet mis. je kan ook gewoone speakertjes of oortjes gebruiken als je niks beters heb maar dat is af te raden. ]
[ Edit: Edit: met een draaitafel ga je niet zoveel kunnen editen. wat ik wel weet is dat je met de Pioneer RMX-1000 Remix Station heel veel leuke dingen kan doen met effecten in je track zelf. ]Last edited by (Daan)RandomStyleRecords; Saturday-16-08-2014, 14:57.
Comment
Comment