Sinds kort heb ik mijn eigen 'studio-tje' bestaande uit een dj set (2 maal Pioneer CDJ 800mk2 en DJM 400) en een laptop. Nu wil ik graag de mixen die ik maak met mijn dj-set opnemen op mijn laptop. Ik ben onlangs nog bij Bax-shop langs geweest, en daar gaven ze mij 2 opties; namelijk opnemen via je microfooningang (schijnt zeer matige kwaliteit te zijn) of beter, via een audio interface.
Dus ik heb de afgelopen weken een beetje zitten kijken en wat info ingewonnen, maar ik kan er weinig wijs uit.
Ik heb 3 apparaten op het oog.
Ik kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten als ik zo'n apparaat aanschaf?? Als ik bijvoorbeeld kijk naar de E-MU dan heeft deze betere converters dan de andere 2. Maar maakt dat ook veel verschil uit vraag ik me af. Ook zie ik dat de aansluitingen nogal verschillen, maar ik heb geen idee wat nou het beste is in mijn situatie.
Dus graag jullie advies. Alvast bedankt!
Gr. Ronald
Dus ik heb de afgelopen weken een beetje zitten kijken en wat info ingewonnen, maar ik kan er weinig wijs uit.
Ik heb 3 apparaten op het oog.
Ik kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten als ik zo'n apparaat aanschaf?? Als ik bijvoorbeeld kijk naar de E-MU dan heeft deze betere converters dan de andere 2. Maar maakt dat ook veel verschil uit vraag ik me af. Ook zie ik dat de aansluitingen nogal verschillen, maar ik heb geen idee wat nou het beste is in mijn situatie.
Dus graag jullie advies. Alvast bedankt!
Gr. Ronald
Comment