Announcement

Collapse
No announcement yet.

nummers inelkaar mixen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nummers inelkaar mixen

hallo, ik ben zelf vooral bezig met rnb/hiphop beats.
    maar nu zou ik is iets anders willen voor de fun.
    dus wat rnb/hiphop nummers aan elkaar mixen, met cubase 7.5 gaat dat niet echt.
    welk programma heb ik daarvoor nodig? niet al te moeilijk. heb zelf iets van traktor staan.

heb een leuke apple app van traktor daar lukt het goed mee maar kan er niks mee opslaan haha.

ik weet dat fruity loops je wel veel mogelijkheden geeft om zelf beats te maken maar of het ook goed werkt om te mixen dat zou je even moeten proberen.
    het is een leuke software.

Comment

Als je echt nummers aan elkaar wilt mixen dan kun je inderdaad voor Traktor gaan. Een controller is daarbij aan te raden. Als je echt daarmee wilt gaan beginnen om het uit te proberen kun je gewoon een basic controller kopen. (zitten rond de 100 euro). Kijk wel even of de controller die je wilt kopen, Traktor ondersteund. Meestal wordt er wel iets van software bijgeleverd. Wil je toch wat meer geavanceerder, dan kun je voor bijvoorbeeld een Pioneer controller gaan. Hier wordt Serato bijgeleverd en dat werkt naar mijn mening uitstekend. Je betaalt hiervoor dan ook wel wat meer.

FL Studio is meer voor produceren van muziek, net als Cubase.

Comment

Working...
      X