Announcement

Collapse
No announcement yet.

behringer software

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• behringer software

Goededag,

Ik ben op zoek naar het volgende:

Software voor de behringer bcd3000 maar met de volgende eisen:

- automix van A -> B en en terug aan het einde van het nummer,
    - auto bpm counter
    - apparte afspeel lijst.

Nou is het beste wat ik nu heb gevonden Future decks maar die heeft geen apparte afspeel lijst je kan alleen de map met nummers openen.
    Ik zou zoiets als bpm studio moeten hebben maar ja kan niet met de bcd 3000 en geen auto beat counter.

is er nog een alternatief? GEEN virtual dj en traktor want die mixen niet automatisch en/of hebben geen apparte afspeelijst.

Ik heb ook al eens een vervanger voor BPM zitten zoeken, met de functies van Virtual DJ en de playlist+archief van BPM in combinatie met de eenvoud van direct je map kunnen openen in Virtual DJ (En niet eerst alles importeren voor je bij je archief kunt.)
    Ik heb ook al het een en ander uitgeprobeerd en uitgezocht, maar kan tot nu toe nog niks vinden.

Comment

je kunt djdecks eens proberen met een leuke skin (default skin is spuug lelijk!) volgensmij kan je daar hele mappen in gooien, automagisch nummers laten mixen aan de hand van bpm etc.

Geen idee of het precies kan wat je wil, maar het is altijd te proberen, tenzij Rick die ook al heeft geprobeerd?

Comment

Héé, die kende ik nog niet. Even een trial downloaden. :) Bedankt!

Comment

Heb hem net even in de lelijke versie uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat het een erg fijn programmaatje is waar je snel leuke truukjes mee kunt uithalen. :)

Comment

Ik hoop dat het kan wat je zoekt, het kan iig heel veel voor weinig.

Ik heb het een hele tijd gebruik icm vinyl control. werkte als een gek! en daarvoor ooit gebruikt icm met een bcd2000, vond dat ook heel fijn. Nu gebruik ik wel traktor scratch pro (wilde betere audio interface en op Mac osx, adion was/is daar wel hard mee bezig maar schoot niet op).

Djdecks was in tegenstelling tot een hoop andere applicaties niet zo heel duur. (was toen voor deze functies 50 euro), adion (programeur, ja hij doet het helemaal alleen) is toen samen gaan werken met een ander bedrijf en heeft de prijs naar 130 euro moeten zetten. Alsnog niet duur vind ik.

Comment

Working...
            X