Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cubase 5 M-AUDIO Fast Track C400 geen geluid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cubase 5 M-AUDIO Fast Track C400 geen geluid

Goeiedag!

Ik heb vandaag mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd. Maar nu doet mijn fast track c400 het niet meer in cubase...:-( Hij ziet hem wel in cubase en ik kan ook gewoon verbinden met de fast track alleen ik hoor helemaal niks. Het rare is dat ik alles op mijn computer wel gewoon kan horen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Gr.

Richie

Heb je in cubase naast de audio driver te selecteren ook wel de in en uitgangen geconfigureerd?
    Zie PB.

Comment

Als de TS inmiddels een oplossing heeft gevonden, dan is het misschien handig om dit met de mede forumgebruikers te delen :). Misschien helpen we hier later weer iemand mee uit de brand.

Comment

Nee ik heb het nog niet niet kunnen fixen.. :(

Comment

Ik neem aan dat je ook de ASIO driver voor deze interface geïnstalleerd hebt. Op YouTube zijn er verschillende filmpjes te vinden met uitleg hoe je een geluidskaart configureert in Cubase. Onderstaand filmpje is van Cubase 4, maar voor 5 zal het meeste ook van toepassing zijn:

http://www.obedia.com/register - SIGNUP BONUS OFFER!Call to work one on one! 1.855.553.7205Connect your audio device with Cubase. OBEDIA is the resource for ...

Hier nog een filmpje voor Cubase 5:

This video is a quick overview on how to set up your audio devices and/or soundcard in Cubase 5. If you have any questions please subscribe and get in touch....

En hieronder alle resultaten van mijn zoekopdracht:

-EDIT-

Mijn collega Paul van de studioafdeling kwam nog hiermee:

Het probleem kan allicht zijn dat er in Cubase nog geen audio "Output porten" zijn aangemaakt. Controleer in de VST-connections dat er een output kanaal is aangemaakt die toegewezen is aan de uitgangen van de fast-track. Zo niet dienen deze aangemaakt en toegewezen te worden.
          Last edited by Bax-shop - Ronald; Friday-17-10-2014, 11:54. Reason: Extra tip toegevoegd

Comment

Working...
          X