Announcement

Collapse
No announcement yet.

Devine USB-1 microfoon review

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Devine USB-1 microfoon review

Ik zit er aan te denken om de Devine USB-1 condensator microfoon te kopen, ik heb even op het internet gezocht naar een microfoon test/review alleen als ik dat zoek krijg ik alleen zoekresultaten van de Devine PRO USB-1... Weet iemand een filmpje waar ik kan horen hoe de geluids kwaliteit ervan is?
    Alvast bedankt!

Mvg
    Thijs

Hier.
    Al denk ik dat je met een filmpje op internet niet 'echt' kan horen hoe die straks bij jou gaat klinken.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Hier.
      Al denk ik dat je met een filmpje op internet niet 'echt' kan horen hoe die straks bij jou gaat klinken.
      Aan de ene kant klopt dat wel, alleen ik wil weten of het het geld waard is, of er niet veel tot geen ruis onder zit bijv.

Comment

Als je de kwaliteit van een microfoon wil beoordelen lijkt mij dat onmogelijk om dit met een filmpje te kunnen doen.

Er is namelijk dan nog erg veel waar het nog meer vanaf hangt.

Hoe gebruikt de gene hem die de opname gemaakt heeft?
        Hoe is het aangesloten?
        Waar is het op aangesloten?
        Waar word de microfoon gebruikt?

Kortom wil je echt weten hoe en wat de microfoon doet dan moet je hem zelf gewoon testen dus gewoon even naar bax.

Comment

Daarnaast wordt er in de software waarmee die filmpjes worden gemaakt ook nog van alles met de audio gedaan. (Bijvoorbeeld ruis onderdrukkers)

Comment

Working...
          X