Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yamaha hs5 of KRK Rokit rp5?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yamaha hs5 of KRK Rokit rp5?

Hallo,

ik ben opzoek naar nieuwe studio monitoren en ik twijfel tussen de HS5 van Yamaha (deze wordt eerlijker kwa sound beoordeeld op internet) en de KRK Rokit RP5 (deze is populairder).

Mvg,

Lars

Ben zelf nooit zo'n fan geweest van die Rokits. Maar je moet gewoon een ritje Goes doen. Smaken kunnen nogal verschillen. ;)

Comment

Wat LesterSuvon zegt; smaken verschillen nou eenmaal, dus de enige die het verschil goed kan beoordelen ben je zelf. We hebben beide series testklaar in onze monitorruimte staan. We hebben tevens een uitgebreide muziekbibliotheek, maar je kan ook je eigen muziek meenemen op een cd of USB stick.

Er zijn bovendien nog andere monitors in die prijsklasse waar je niet eens aan gedacht hebt. Het lijkt me logisch dat je binnen jouw budget kiest voor hetgeen je het fijnst vindt klinken. We hebben in die prijsklasse ook de JBL LSR305 staan. Daar zijn vele klanten ook enthousiast over.

JBL LSR305 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Comment

Plaats waar ze komen te staan maakt ook nogal wat uit. ;)
        Hou daar ook rekening mee met de basreflex-poort.

Comment

Working...
        X