Announcement

Collapse
No announcement yet.

stereo mix

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik denk dat ik in mijn pc interne geluidskaart laat zetten, misschien is het probleem dan opgelost?????

Comment

Als je gewoon eens stopt met heel je onzin dan is ons probleem in ieder geval opgelost.

Als je beweert een producer te zijn en een dj in de dop te zijn moet je toch op zijn minst gewoon zelf een simpele opnamen kunnen maken. Als dit dan al niet lukt in ieder geval een duidelijke uitleg kunnen geven wat je precies hebt en wat er precies niet lukt. Dus gaat het om een gewone pc of een laptop. Heb je het over de interne aansluiting of over een losse geluidskaart. Welke bron wil je vanaf opnemen.

Maar wat we van jou krijgen is zo algemeen mogelijke en erg slecht geformuleerde info. In mijn ogen is iemand met dit niveau van werken gewoon weg niet bekwaam om ook maar iets in de produceer of dj wereld te gaan doen. Produceren en dj spelen is meer dan zomaar luk raak op wat knoppen rammen. Nee je zal ook de techniek erachter moeten begrijpen om zo zelf wat te kunnen. Je zal wat termen en manieren van werken moeten begrijpen.

Enigste wat jij helaas gevonden hebt en ondertussen begrijpt is de nieuw topic knop en plaats een reactie knop.

Dus als je echt niks zinnigs kan vragen en er niet de nodige informatie in kan zetten om je te helpen ga dan alsjeblieft een leg puzzel kopen bij je dicht bijzijnde bart smit en ga daar dan mee verder want nogmaals DIT WORD HEM NIET BIJ JOU. Je kan niet alleen niets produceren je snapt je eigen apparatuur niet eens. Sterker nog je kan niet eens aan een ander je eigen apparatuur uitleggen als je er een vraag over hebt.

Comment

Het gaat volgens mij om een interne high definition audio soundcard, die al in mijn pc zit, volgens mij onboard, en daar heb ik dus problemen me, hij zegt niet aangesloten, terwijl ik mijn boxjes in de groene heb zitten, van deze soundcard.

Comment

Als je na alle uren dagen weken research die je er in hebt gestopt nog niet op het antwoord komt, druk dan met een splittertje je output in de input van je geluidskaart.

Comment

Ik ben dan wel heel benieuwd wat je in stereo op wil gaan nemen.

Ik mag hopen dat het niet zo is dat je wat je met je el-cheapo laptop / pc afspeelt meteen weer op wil nemen om het te gebruiken in de mix.
            Want dan kan je het beter downloaden en gaan gebruiken. Anders heb je ook nog wel eens dik kans dat het niet legaal verkregen materiaal is.

Comment

Oh dat zou kunnen, gooi dit topic maar dicht, ik ga verder zelf reacheurchen

Comment

Dan sluiten we dit topic.

Comment

Working...
                X