Goedemiddag,
Ik ben ruim een jaar bezig met muziek maken en heb sinds kort een Mac Pro 2009 in gebruik.
Nu wil ik hier een andere geluidskaart aanhangen, maar weet eerlijk gezegd niet wat ik het best kan nemen.
Ik werk alleen op dit moment met Ableton software en verder niets. Dus de kaart is eigenlijk alleen maar hiervoor nodig.
Heb een Evolution MK-449C keyboard USB.
Verder heb ik op dit moment creative speakers ( komen met de tijd actieve speakers voor) waar ik nu mijn muziek mee probeer te produceren.
Nu is mijn vraag of iemand mij advies zou kunnen / willen geven welke geluidskaart ik het best kan nemen?
Met USB, Firewire, of een PCI express kaart
Graag zou ik de volgende aansluitingen er aan hebben zitten:
Waar ik mijn creative speakers aan kan sluiten.
Hoofdtelefoon, en een microfoon aansluiting.
De prijs die ik in gedachten heb is tussen de € 150 en € 300
Ik ben ruim een jaar bezig met muziek maken en heb sinds kort een Mac Pro 2009 in gebruik.
Nu wil ik hier een andere geluidskaart aanhangen, maar weet eerlijk gezegd niet wat ik het best kan nemen.
Ik werk alleen op dit moment met Ableton software en verder niets. Dus de kaart is eigenlijk alleen maar hiervoor nodig.
Heb een Evolution MK-449C keyboard USB.
Verder heb ik op dit moment creative speakers ( komen met de tijd actieve speakers voor) waar ik nu mijn muziek mee probeer te produceren.
Nu is mijn vraag of iemand mij advies zou kunnen / willen geven welke geluidskaart ik het best kan nemen?
Met USB, Firewire, of een PCI express kaart
Graag zou ik de volgende aansluitingen er aan hebben zitten:
Waar ik mijn creative speakers aan kan sluiten.
Hoofdtelefoon, en een microfoon aansluiting.
De prijs die ik in gedachten heb is tussen de € 150 en € 300
Comment