Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bpm sofware ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bpm sofware ?

Ik had een vraag betreffende bpm , graag zou ik al mijn tracks voorzien van bpm , bij de sommige ontbreekt het en graag had ik geweten of er een sofware bestaat waar je in grote getallen uw tracks naartoe kan slepen en zo uw tracks van bpm kan voorzien , want 1 voor 1 is dat onbegonnen werk , dan ben ik volgend jaar nog bezig . Alvast aan iedereen de Beste wensen gewenst en een gezond 2015

ik zou zeggen BPM analyzer van Mixmeister, hier kun je hele mappen in openen waarbij de bpm's worden bepaald.

Comment

Wat kwinsie zegt, en het is nog gratis ook!

Comment

Meteen al eens checken ze , thanks

Comment

Handig programmatje maar als het de bpm berekent heeft hoe kan ik deze dan opslagen want dat doet hem niet , wil het zo wat sorteren en zo op ne stick zetten voor te kunnen draaien maar er komt niet op mijn display van mijn reloop rmp3

Comment

Dit programma analyseert je tracks en schrijft de BPM waarde weg naar de ID3 tag van de betreffende track. Deze Reloop spelers zijn echter niet in staat om het BPM veld te lezen vanuit de ID3 tag, dus wat je wilt is simpelweg met deze spelers niet mogelijk.

Gebruik gewoon je gehoor om uit te vinden of tracks gelijk lopen, dat is de beste manier. Zeker met deze Reloop spelers.

Comment

Working...
            X