Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mengpaneel samen met virtual dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mengpaneel samen met virtual dj

Hallo ik wil gaan streamen en heb een mengpaneel en virtual dj, als ik nu het volume harder zet op het mengpaneel zie ik dat niet op het scherm van virtual dj wat heb ik hier voor om dat wel te zien zodat het mengpaneel en virtual dj samen werken ??
    grtzzzzzzzzzzzzzz Tim

Originally posted by timi View Post
    als ik nu het volume harder zet op het mengpaneel zie ik dat niet op het scherm van virtual dj
    grtzzzzzzzzzzzzzz Tim
    Simpele vraag: wat voor mengpaneel heb je?

Comment

Alle dj controllers die met Virtual DJ geleverd worden, en vele andere, beschikken niet (zover ik weet) over een master volumeknop die midi uitstuurt. Het volume wordt dus op de controller zelf geregeld en is niet te mappen met de software.

Comment

hi

Heb je je mengpaneel en de software van virtual dj samen gekocht of allebei apart. (houd der wel rekening mee dat je virtual dj pro moet hebben anders kan je volgens mij maar 10 minuten streamen)
        Zelf beschik ik over de pioneer ddj wego die werd geleverd met virtual dj zeven limited editon (nu geupgraded naar virtual dj 8) het kan zijn dat het programma niet reageert wat je doet met je mixer.

Trouwens houd der rekening mee dat als je gaat streamen op het internet dat je een vergunning nodig hebt van sena en buma anders kun je zomaar een rekening op je deurmat verwachten als ze je betrappen

Hoop dat je er wat aan hebt gehad
        Last edited by stefan1122; Saturday-31-01-2015, 21:22.

Comment

Working...
        X