Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth koptelefoon aanschaffen, maar welke?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bluetooth koptelefoon aanschaffen, maar welke?

Hoi allemaal!

Aangezien ik mijn bluetooth koptelefoon dag in dag uit, urenlang gebruik is deze aan vervanging toe.... (stukken beginnen te breken etc.) Ik ga de koptelefoon NIET gebruiken voor produceren/mixen. Gewoon als HIFI ding, zeg maar.

Ik luister eigenlijk elke muzieksoort, dus het moet wel een allround koptelefoon zijn. Ik luister wel het meeste naar Hip-Hop.

Nu heb ik een aantal optie's, maar ik weet niet wat wijsheid is. Mijn opties zijn de volgende (staan op volgorde van prijs laag-hoog):

- Philips SHB8000
    - Sony DR-BTN200B
    - Skullcandy Hesh 2

Naar mijn idee zullen de verschillen qua geluidskwaliteit klein zijn, het gaat dus vooral om de stevigheid..

Als jullie nog betere alternatieven hebben hoor ik het graag, mijn maximum is 80 euro...

Graag hoor ik jullie meningen! Alvast bedankt!

De Sony en Philips klinken wat neutraler terwijl bij de Skullcandy het laag aangedikt is (een beetje a la Beats). Het is maar net wat je prettig vindt natuurlijk. De Skullcandy heeft de meest soliede constructie, maar wat je zelf lekker vindt zitten kan ik helaas niet bepalen.

Comment

Originally posted by Bax-shop - Ronald View Post
      De Sony en Philips klinken wat neutraler terwijl bij de Skullcandy het laag aangedikt is (een beetje a la Beats). Het is maar net wat je prettig vindt natuurlijk. De Skullcandy heeft de meest soliede constructie, maar wat je zelf lekker vindt zitten kan ik helaas niet bepalen.
      Bedankt voor je reactie Ronald! Ik denk dat het met deze informatie wel mogelijk moet zijm om een keuze te maken. :)

Comment

Graag gedaan en je weet:

wanneer je keuze niet bevalt dan kan je de hoofdtelefoon gewoon terugsturen.

Comment

Je bent nu je eigen voorwaarden aan het tegenspreken Ronald :p

Uitgesloten van retour:
          Producten die door Bax-shop.nl tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke specificaties van u als klant zijnde.
          Kabels, die op maat gesneden zijn.
          Software waarvan u de verzegeling heeft verbroken.
          Gebruikte artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons. Dit omdat het product in aanraking is gekomen met het oor. Wanneer het product niet gebruikt is, dan geldt deze regel niet.
          Lijkt me lastig testen zonder de verpakking open te maken ;)

Comment

Deze (logische) disclaimer hebben we online gezet om te voorkomen dat men hoofdtelefoons gaat bestellen alsof het schoenen zijn (zalando effect) en we nadien met veel moeilijk verkoopbare teruggestuurde exemplaren blijven zitten.

Mocht een klant zijn hoofdtelefoon terug willen sturen, ondanks dat deze gebruikt is, dan wint de klantvriendelijkheid het van de bureaucratie en zullen we deze altijd terug nemen. Wij reinigen het product dan en verkopen het tegen een gereduceerde prijs via onze B-stock aanbiedingen. Bij de aanbieding wordt dan uiteraard vermeldt dat het om een terug gestuurd product gaat.

Comment

Working...
            X