Announcement

Collapse
No announcement yet.

AUDIO interface

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AUDIO interface

Beste

Ik zoek een goede audio-interface voor thuis gebruik. Mijn budget gaat tot 150 euro. Ik zou wel de focusrite 2i2 wel willen proberen maar de roland duo-capture ex lijkt mij ook wel goed? Iemand goede raad en welke het beste is? Het mogen ook andere interfaces zijn.

Met vriendelijke groeten

Mathieu

Ik heb erg goede ervaringen met focusrite. Ik heb zelf de Saffire Pro 26. Prachtige voorversterkers en meer dan genoeg I/O.

Volgensmij zijn de preamps van de scarlet serie hetzelfde als van de saffire serie.

Comment

Originally posted by larsholm View Post
      Volgensmij zijn de preamps van de scarlet serie hetzelfde als van de saffire serie.
      Klopt! Het verschil zit 'm vooral in het feit dat de Saffire beschikt over een Firewire connectie.

Voor de TS:

Zowel de Roland als de Focusrite zijn in dit segment prima interfaces. De Roland geeft je als extra opties nog een midi aansluiting en IOS connectiviteit; more bang for the buck dus!

Gebruik je deze opties niet, dan is de Scarlett in al zijn eenvoud en met een mooie grote volumeknop een hele veilige keuze.

Comment

Recording audio is pretty straightforward as well, once you understand the basics. Make sure you supply phantom power to mics that need it. Be careful with devices that provide stereo output-- most audio interfaces only provide balanced mono inputs, so you'll have to somehow split your stereo into Kodi nox mono.

Comment

Working...
        X