Announcement

Collapse
No announcement yet.

Snelle en Ruime Muziekcomputer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snelle en Ruime Muziekcomputer

Hallo,

ik wil graag een vaste muziek computer aanschaffen, en daarbij heb ik jullie hulp nodig.

mijn budget is rond de 50 euro en ik wil hem graag 2de hands kopen.

dus welke specs. moet hij hebben?

bijv: Welk merk
    welke processor
    welke geluidskaart
    ram geheugen

enzovoort!

dus hierbij wil ik graag jullie tips!

goeie genade.... dit is wel een beetje een vraag in de categorie "ik wil een auto die 250 km/h kan rijden en ik heb 100 piek, welke moet ik nemen".
    Je budget is wel erg beperkt voor je eisen, kortom. Misschien moet je even toelichten wat die computer moet kunnen.... DJ software draaien? Of gewoon een mp3tje afspelen op je kamer? Luister je er alleen zelf naar of moet ie stabiel kunnen werken voor kritisch publiek?

Comment

hallo,

sorry niet op gelet.

er moet wifi en virtual dj op, misschien iets muziek maar meer ook niet, doe veel met de harde schijf.

deze wil ik gebruiken voor drive in show..

Comment

dan raad ik je aan even door te sparen. Voor dat bedrag vind je *volgens mij* geen fatsoenlijk PC met voldoende snelheid/capaciteit om betrouwbaar voor publiek mee te kunnen draaien met een pakket als virtual DJ. Je wilt niet voor aap staan door haperende muziek, toch?

Comment

Voor 50.00 koop je net een fatsoenlijke muis + toetsenbord. Aangezien ik deze vraag niet serieus kan nemen gaat dit topic dicht.

Comment

Working...
          X