Announcement

Collapse
No announcement yet.

Begroting studio Dan_label

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begroting studio Dan_label

Beste forum gebruikers van bax-shop,

Mijn naam is Daniel, en ik ben bezig met het oprichten van een jongerencentrum. Nu heb ik een begroting nodig voor de gemeente om een subsidie aan te vragen.
    Mijn vraag is dus, wat heb ik minimaal nodig voor een studio waarin ik de volgende functies heb.

-Produceren
    -opnemen van vocal/instrumenten

Ik begin met een lege ruimte en ik moet aan heel veel denken. Daarom zou het echt geweldig zijn als iemand me op weg kan helpen met de minimale benodigheden voor deze functies. Ik bedoel ook de software enzo.

Hardstikke bedankt alvast!!

groetjes,

Daniel:D

Wat meer informatie lijkt me wel nodig. Wat is het doel ervan? Over wat voor niveau praten we? Ik bedoel, je kan met een Ferrari het circuit op, maar ook met een Fiat panda.

Comment

Bedankt voor je reactie,

Het doel is om muzikanten hun gang te kunnen laten gaan in een studio ruimte.
      Ik wil kunnen opnemen,
      -instrumenten
      -vocals

En nu wil ik dit op een niet al te dure manier uit kunnen voeren. Ik zou zeggen met een VW gti op een cirvuit.
      Puur om het te kunnen masteren en uitbrengen op youtube, facebook en soundcloud. Ik ga amateurtjes tegenkomen die al goed op weg zijn. Ik wil ze de gelegenheid geven om een plek te hebben waar ze dit kunnen oefenen
      Ik hoop dat je zo een beetje begrijpt wat ik bedoel.

Comment

Bedankt voor je reactie,

Het doel is om muzikanten hun gang te kunnen laten gaan in een studio ruimte.
        Ik wil kunnen opnemen,
        -instrumenten
        -vocals

En nu wil ik dit op een niet al te dure manier uit kunnen voeren. Ik zou zeggen met een VW gti op een cirvuit.
        Puur om het te kunnen masteren en uitbrengen op youtube, facebook en soundcloud. Ik ga amateurtjes tegenkomen die al goed op weg zijn. Ik wil ze de gelegenheid geven om een plek te hebben waar ze dit kunnen oefenen
        Ik hoop dat je zo een beetje begrijpt wat ik bedoel

Comment

Wat voor instrumenten?
          Drums, piano, blaasinstrumenten, akoestisch gitaar, elek en bas gitaar?
          Dit zal namelijk voor bijvoorbeeld type microfoon(s) wat uitmaken eventueel hoeveel ingangen (in 1x opnemen, dus hoeveel tegelijk aan het spelen?)) audio interface enz.

Comment

Logischerwijs is de indicatie beter wanneer je meer info geeft, zoals BT-studio ook al aangeeft. Maar ik bedenk me dat het ook geen dom idee is om gewoon een offerte aan te vragen bij een "studio-bouwer" zoals bijvoorbeeld Morel muziek. Als je echt praat over mastering, vocalen/instrumenten opnemen...of het nu A- of B-kwaliteit is, het is best een complex plaatje.

Comment

Working...
            X