Announcement

Collapse
No announcement yet.

volgende stap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• volgende stap

Dat ik verder wil in de dj wereld weet ik zeker, ik heb er veel lol in om muziek te maken, en doe het met veel plezier, mijn volgende stap is om op feestjes te gaan draaien, maar daar heb ik spullen voor nodig, daarom is mijn vraag, moet ik boxen kopen, of eerst tabletops en een dj mixer en thuis meer gaan oefenen, of moet ik een standallone dj mixer kopen, zoals de pioneer xdj r1, wat is de beste optie?

:)DJ WELLSTYLER:)

Graag reactie

Comment

Ok, hier een reactie dan.
      Originally posted by Djhans1977 View Post
      mijn volgende stap is om op feestjes te gaan draaien, maar daar heb ik spullen voor nodig
      Of alle spullen kopen of lenen van iemand anders.
      Op een feestje met alleen een tabletop of alleen boxen kom je niet ver.
      Thuis oefenen kan met wat je wilt, en is altijd een goed idee voordat je los gaat op een feestje.

Comment

Gelukkig heeft Hans veel geduld ;) .

Comment

Ik begin weer een beetje moe te worden van Hans.

Zit al weet ik hoe lang hier op het forum. Je zou zeggen dat je dan toch onderhand wel weet dat je niet meteen een bericht er achteraan hoeft te zetten met graag reactie. Daarnaast kan ik volgens mij in de weet ik hoeveel honderd berichten die geplaatst zijn er nog niet 5 vinden die ik echt kan zeggen van goh. Aanwinst voor het forum.

Dus als je een reactie wil.

Oke komt ie

Hans ga eens goed je oude topics door nemen. Verdiep je zelf nu eens gewoon eerst zelf in de materie. Kijk wat je al gevragen hebt, wat je al weet. Stop met deze flauwe kul en ongeduldige reacties. Je bent nu alleen maar een iemand die telkens weer interessant wil doen met helemaal niks. Er gebeurt niks je doet niks dus veranderen zal er daardoor ook niks. Hierdoor zal je nu en in de toekomst dus ook alleen maar meer bot vangen en dus niet de o zo geprezen informatie krijgen ( al betwijfel ik het of je er wat mee gaat doen als je het wel kreeg ). Mensen en ja zelfs andere als ik, hebben je hier al denk ik wel minstens tich keer meer dan nodig zou moeten zijn op gewezen maar je leert er gewoon totaal niets van. Ik typ het nu hier en twijfel eigenlijk al zelfs aan mezelf waar ik mee bezig ben omdat ik eigenlijk wel zou moeten weten dat het toch niet iets uit haalt bij jou.

Dus wil je verder? Vind je het echt zo interresant en belangrijk? Doe dan zelf eens wat nuttigs een toon een beetje geduld voor je collega forumbezoekers. Dit is namelijk weer echt 1 van die ongelofelijk vervelende topics en post van je. Niet iets nuttigs en verstandigs vragen en vervolgens binnen no time als een idioot reageren van dat je graag reacties wil.

Dus hier je reactie. Joe kekt mar wat joe ermee sjouwt.

Comment

Duidelijk

Comment

Working...
            X