Announcement

Collapse
No announcement yet.

laptop flstudio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laptop flstudio

Hallo allemaal,

ik ben van plan om een extra laptop aan te schaffen.
    nu kwam ik de HP 15-R296ND tegen met de volgende specs:
    - Intel Core i3-4005U processor
    - processorsnelheid 1,7 GHz
    - 4 GB werkgeheugen
    - grafische kaart Intel HD Graphics 4400
    - Windows 10 besturingssysteem

Nu vraag ik me af of dit een goede laptop zou zijn om fl studio op te laten draaien. Dit omdat ik verder niet weet waar ik allemaal nog op moet letten voor een goede laptop.

Productlink: http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...uid=1prWJgi4P2

kunnen jullie mij misschien vertellen of deze laptop geschikt is, of zou ik voor een zwaardere moeten kijken?

alvast bedankt!

Zie hier. En hier.
    Tja kortom ja het kan maar hoe beter de CPU (processor) hoe meer tracks en plug-ins e.d. je kunt gebruiken.
    Maar uiteindelijk kun je elke computer op zijn knieen krijgen.

p.s. Windows 10 moet geen probleem zijn voor FL, maar dit geldt zeker niet voor elke DAW..
    Last edited by BT-Studio; Friday-07-08-2015, 13:06.

Comment

Ik zou doorsparen voor iets beters; 1.7 GHz is erg karig en voor bijvoorbeeld een programma als Traktor Pro 2 is dit al te weinig om fatsoenlijk te kunnen draaien. Als we het dan over FL hebben kom je na het draaien van een paar plugins met een dergelijke configuratie al in de problemen.

Een ander issue is dat de software en plugins steeds zwaarder worden, dus met het ook op de toekomst kan je nu beter voor een wat dikker systeem kiezen zodat je later niet tegen problemen aan loopt. Een laptop met een mindere processor als een Core i7 zou ik aan me voorbij laten gaan.

Comment

Working...
      X