Announcement

Collapse
No announcement yet.

geen opnamegeluid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen opnamegeluid

Goedemorgen

Ik heb een behringer xenyx 1204usb mengtafel.
    Als ik dan bv wat zang heb opgenomen en ik wil weer een ander spoor opnemen,krijg ik geen geluid van het eerder opgenomen spoor.
    Wat doe ik fout????????

Groetjes Jurgen

Waar neem je in op?

Comment

dat is samplitude

Comment

En in Samplitude is wel een opname gemaakt (dat kun je zien)?

Comment

Ja dat is gemaakt en die kan ik ook beluisteren.maar zodra ik een ander opgenomen spoor ook wil luisteren gaat dat niet.dan moet ik op het mengpaneel het rode knopje 2-tr/USB TO MAIN indrukken.
          Ik hoop dat het een beetje duidelijk is omschreven

Comment

Originally posted by Jurbo View Post
            dan moet ik op het mengpaneel het rode knopje 2-tr/USB TO MAIN indrukken.
            Klopt. En wat is het probleem?

Comment

Dat ik het eerste opgenomen spoor niet kan horen als ik een tweedde spoor opneem.bv als ik tweestemmigge zang wil opnemen.het geluid switht tussen dat knopje,dus wel of geen geluid

Comment

Ah zo :)
                Nee je kunt met deze mixer niet tegelijk (via USB) afspelen en een aparte kanaal weer opnemen.
                Een goede audio interface zou je daarvoor moeten hebben.

Comment

Aha dank je voor je antwoord.Zou dan een Focusrite Scarlett 2i4 USB audio interface een goede keuze zijn?
                  Of zou een Boss gt001 ook kunnen omdat ik ook een elektrische gitaar heb?

Comment

De 2i4 wil prima (ook voor gitaar) maar ook wel bijvoorbeeld de 2i2 (is op voorraad en goedkoper, of je moet 4 uitgangen nodig hebben) :).
                    De Boss GT-001 is een gitaar multi-effectprocessor, geen audio interface (ja je kunt er wat mee opnemen en afspelen net als met die mixer).

Comment

Oke bedadnkt voor je snelle reactie's en info.Ik ga een bestelling plaatsen bij Bax:p

Comment

Succes met je opnames.
                        En eeh, meer info voor later ;)

Comment

Thanks voor je snelle reactie's en duidelijke antwoorden.Ik ga maar eens een bestelling plaatsen bij Bax :p

Comment

Working...
                          X