Ik zit al een tijdje op een dj cursus, daar draai ik met cdj 900 nexus en een djm 200 nexus, nu is de vraag dat heb ik thuis niet, ik ben op zoek naar 2 tabletops en een dj mixer, rondt de 1200 euro.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
keuze tabletops dj mixer
Collapse
X
-
Bijvoorbeeld 2x de SC 2900 van Denon:
De SC2900 multimediaspeler is gebaseerd op de SC3900. Hij heeft Traktor HID support, een high-resolution jogwheel met omringend LED needle point en een grafisch display die onder meer track-info en de waveform toont.
Dan moet je nog wel wat meer budget inruimen voor een fatsoenlijke mixer.
-
Als je niet al te veel met effecten wil doen, maar wel een goede mixer wenst, dan is onderstaande een goede optie:
Allen & Heath Xone:43 DJ mixer koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage
Wat beter in je budget passend en voorzien van leuke effecten is de RMX 60 van Reloop, ook een prima keuze:
Comment
-
1200 euro is eigenlijk net een paar 100 euro onder dat alles wat echt een stapje richting het prof gedeelte zet. Wil je de wat grotere spelers en wat uitgebreidere mixers dan zal je toch net wat meer uit moeten willen geven.
Enne nee een pioneer is al zeer zeker niet goedkoper als je wat vergelijkbaars wil.
Comment
-
als je niet met cd's gaat werken en de gekende indeling van pioneer wil houden.
is de xdj-rx misschien iets? die deelt veel functies van de cdj's en djm's maar is wel goedkoper dan de losse apparaten.
Pioneer XDJ-RX koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!
let wel de xdj-rx kan niet met de pioneer link werken waar je de cdj's met linkt.
veel succes met de zoek toch.
Comment
-
als je wil weten hoe het voelt om met een controller of een bepaald merk te draaien, kan je volgens mij beter eens de winkel passeren daar staan vele modellen voor u ter beschikking om te testen.
en weet je perfect wat er aan uw wensen voldoet kwa functies en gevoel
Comment
Comment