Announcement

Collapse
No announcement yet.

FL Studio op Mac

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FL Studio op Mac

Hallo,

Ik zou graag willen beginnen met produceren. Nu heb ik een macbook en zou graag FL studio erop willen.
    Nu heb ik gezien dat je dan per se windows moet hebben. Kan het ook zonder windows of moet ik windows op mijn mac installeren?

Thanks

Kan ook zonder windows. Zie hier: http://www.image-line.com/downloads/...odownload.html

Comment

Let wel:
      (or) Intel Mac with Boot Camp / Windows.
      Running XP (service pack 3), Vista or Windows 10/8.0/8.1/7 (in 32 or 64 Bit)

(or) Intel Mac with OS X 10.8 or 10.9 for the FL Studio Mac OS X BETA (Crossover Wrapped)
      Attention: Yosemite not supported.
      NOTE: This is an experimental project and the response from testers will decide if and how we proceed with it.

Comment

Je kan dus de Beta installeren, mits je nog op OSX 10.8 of 10.9 werkt. De meeste mac gebruikers die ik ken draaien veelal de nieuwste versie (El Capitain) en als dat in jouw geval ook zo is, dan zal de Beta niet werken.

Je kan via Bootcamp Windows installeren op je Mac, maar dan vraag ik me af waarom je een Mac gekocht hebt. Je wilt beginnen met produceren dus je bent nog met geen enkel produceerpakket vertrouwd geraakt. Waarom niet kiezen voor een pakket dat wel draait op je Mac en dat ook niet een mega hoge instapgrens vereist zoals Ableton?

Comment

Working...
        X