hallo,
ik maak al enige tijd muziek. schrijf zelf mn teksten neem het op.
Maak zelf mn nummers(vooral rnb/pop gericht)
Ik heb een se electronics 2200 a II microfoon.
en een Roland Quad Capture interface.
Nu is mn vraag hoe kan ik dit verbeteren, ofja valt er wat te verbeteren.(denk het wel )
afgelopen vrijdag de MXL Genesis binnen gekregen.
Maar vind de SE zelf beter. dus die gaat terug.
Ik wil iig geen spijt hebben van had ik maar 100 euro meer bijgelegd over een paar maanden.
Kwa mics weet ik niet heel veel van af, weet wel dat deze niet slecht is.(se electr)( moet gewoon warmte inzitten en direct zijn, helder )
En de Interface die stuurt toch de signalen door, dus die lijkt me dan eerder belangrijker dan de mic.
En voorwat moet ik dan kijk? Ik heb ook veel gelezen over een channelstrip.
het gaat ermij in iedergeval om. het mag van mij(moet) kwa kwaliteit iets omhoog.
heb trouwens ook vaak bij die quad capture dattie eruit vliegt en dan moet ik mn pc opnieuw opstarten.
ik werk met cubase.
1 laatste vraag( mic/interface komt eerst voor) ik heb nu de krk 5 al 3 jaar denk ik. optie om naar de 6 te gaan? of heel ander merk.( heb wel een sub van krk )
veel gelul haha.
Ik hoor het graag verder.
ik maak al enige tijd muziek. schrijf zelf mn teksten neem het op.
Maak zelf mn nummers(vooral rnb/pop gericht)
Ik heb een se electronics 2200 a II microfoon.
en een Roland Quad Capture interface.
Nu is mn vraag hoe kan ik dit verbeteren, ofja valt er wat te verbeteren.(denk het wel )
afgelopen vrijdag de MXL Genesis binnen gekregen.
Maar vind de SE zelf beter. dus die gaat terug.
Ik wil iig geen spijt hebben van had ik maar 100 euro meer bijgelegd over een paar maanden.
Kwa mics weet ik niet heel veel van af, weet wel dat deze niet slecht is.(se electr)( moet gewoon warmte inzitten en direct zijn, helder )
En de Interface die stuurt toch de signalen door, dus die lijkt me dan eerder belangrijker dan de mic.
En voorwat moet ik dan kijk? Ik heb ook veel gelezen over een channelstrip.
het gaat ermij in iedergeval om. het mag van mij(moet) kwa kwaliteit iets omhoog.
heb trouwens ook vaak bij die quad capture dattie eruit vliegt en dan moet ik mn pc opnieuw opstarten.
ik werk met cubase.
1 laatste vraag( mic/interface komt eerst voor) ik heb nu de krk 5 al 3 jaar denk ik. optie om naar de 6 te gaan? of heel ander merk.( heb wel een sub van krk )
veel gelul haha.
Ik hoor het graag verder.
Comment