Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audio-Technica AT2020 - Geschikte bureaustatieven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audio-Technica AT2020 - Geschikte bureaustatieven

Beste mensen,

Voor mijn Audio-Technica AT2020 (Condensator) via XLR male to female ben ik op zoek naar een statief voor op het bureau die goed is voor de volgende zaken:
    - Opnemen tijdens streamen/youtube filmpjes
    - Opnemen voor voiceovers

Mijn oog viel op de volgende twee:
    Innox IVA 04 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Maar mij is het niet 100% duidelijk of ik dat hierop kan aansluiten met of zonder extra accessoires.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Alvorens bedankt!

Aan de afbeeldingen te zien komen beide statieven met een statiefadapter. Je kan je mic dus zonder accessoires op beide statieven schroeven.

Comment

Originally posted by larsholm View Post
      Aan de afbeeldingen te zien komen beide statieven met een statiefadapter. Je kan je mic dus zonder accessoires op beide statieven schroeven.
      Beste larsholm,

Bedankt voor het antwoord; Is de tweede optie beter als ik bijvoorbeeld later een elektrische gitaar of keyboard wil aansluiten? Of is een andere statief dan beter?

Comment

Originally posted by Moomoto View Post
        Is de tweede optie beter als ik bijvoorbeeld later een elektrische gitaar of keyboard wil aansluiten?
        Gitaar of Keyboard op statief aansluiten?

Zou je voor op tafel niet liefer voor een tafel statief gaan? Zo'n kort statief is wel vrij groot voor op bureau.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Gitaar of Keyboard op statief aansluiten?

Zou je voor op tafel niet liefer voor een tafel statief gaan? Zo'n kort statief is wel vrij groot voor op bureau.
          Deze staat bij de tafelstatieven.

Comment

Klopt. :) Maar wil nog niet zeggen dat het handig is....

Comment

Innox IVA 04 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Is dat statief geschikt voor het type microfoon dat ik heb en überhaupt voor microfoon dat voor zang gebruikt wordt of enkel voor instrumenten?

Heb hem namelijk in huis maar het schroefdraad is te dik om mijn statief adapter erop te schroeven

Comment

Je link werkt niet

Comment

Originally posted by larsholm View Post
                  Je link werkt niet
                  Het betreft de tweede keus van mijn eerste post.

Comment

Originally posted by Moomoto View Post
                    Heb hem namelijk in huis maar het schroefdraad is te dik om mijn statief adapter erop te schroeven
                    Vaak zit er in de houder een adapter ingeschroefd die je er uit kan halen waarna de statief er op geschroefd kan worden.
                    Zo iets: http://www.bax-shop.nl/schroefdraad-...rofoon-adapter

Comment

Working...
                    X