Announcement

Collapse
No announcement yet.

Facebook live

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Facebook live

Hoi ik heb een Pioneer djm 350 en de cdj djm 350 nu wil ik live gaan via facebook maar het geluid via de foon is slecht , nu moet ik een kabel halen maar weet niet welke ? en waar moet deze connector in ?

zie afbeelding :

https://www.decks.co.uk/productimage...71-en-pr-5.jpg

Originally posted by cinneke View Post
    Hoi ik heb een Pioneer djm 350 en de cdj djm 350 nu wil ik live gaan via facebook maar het geluid via de foon is slecht
    Klopt. Info: https://www.decks.co.uk/facebook-liv...g#.V7ayDTXiu5I
    nu moet ik een kabel halen maar weet niet welke ?
    Zal van de "foon" afhangen.
    en waar moet deze connector in ?
    Master out

Comment

dank je maar is deze kabel ok? en waar moet deze dan in op mijn mengpaneel ? thx

Comment

Of die kabel ok is kan ik niet weten als ik niet weet welk 'foon' je hebt.
        Ik vermoed dat het hier niet mee zal lukken (of je moet een 3,5mm stereo jack microfoon ingang op je telefoon hebben zitten).
        De RCA moet dus in je master out van de mengpaneel.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Of die kabel ok is kan ik niet weten als ik niet weet welk 'foon' je hebt.
          Ik vermoed dat het hier niet mee zal lukken (of je moet een 3,5mm stereo jack microfoon ingang op je telefoon hebben zitten).
          De RCA moet dus in je master out van de mengpaneel.

Hoi ik heb een Samsung edge 7 en een iPhone 6 dus weet niet of het werkt nee dus ik krijg alleen maar brom geluid via de master out , denk dat ik een nieuwe kabel nodig heb :)
          Last edited by cinneke; Friday-19-08-2016, 14:51.

Comment

De jack aansluiting om dit soort telefoons zijn meestal TRRS. Dat wil zeggen dat je daarop een headset (microfoon met hoofdtelefoon) kan aansluiten.
            Om geluid van je mixer naar je telefoon te krijgen (neem aan dat je dat wil doen) zal je dus alleen de (mono) microfoon ingang moeten gebruiken.
            Daar zijn verloop kabeltjes voor.
            Resultaat voor muziek zal echter altijd ruk zijn. :x
            Of er moeten voor de multipurpose ingang audio verloopjes zijn (geen idee of die er zijn, de apple camera connection kit misschien?).
            Verder zal sowieso het geluid via Facebook Live nooit denderend zijn (iets met bandbreedte en niet direct voor audio bedoeld..).

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
              De jack aansluiting om dit soort telefoons zijn meestal TRRS. Dat wil zeggen dat je daarop een headset (microfoon met hoofdtelefoon) kan aansluiten.
              Om geluid van je mixer naar je telefoon te krijgen (neem aan dat je dat wil doen) zal je dus alleen de (mono) microfoon ingang moeten gebruiken.
              Daar zijn verloop kabeltjes voor.
              Resultaat voor muziek zal echter altijd ruk zijn. :x
              Of er moeten voor de multipurpose ingang audio verloopjes zijn (geen idee of die er zijn, de apple camera connection kit misschien?).
              Verder zal sowieso het geluid via Facebook Live nooit denderend zijn (iets met bandbreedte en niet direct voor audio bedoeld..).
              ok thx zal ik toch een andere manier moeten zoeken voor live uit te zenden .

Comment

Wat rond gekeken en het schijnt dat dit een ok kastje is en kan aansluiten op mijn djm 350 en het geluid zou ok zijn

http://www.bax-shop.nl/externe-audio...udio-interface

Comment

Working...
                X