Hoi ik zing al jaren, puur voor mezelf en als hobby. Dat blijft ook zo. Ik zou het leuk vinden wat opnames te kunnen maken. De begeleidende muziek komt van mijn macbook of iPad en is niet te downloaden. Dus de uitvoer gaat nu via de koptelefoonuitgang naar 2 lijningangen op mijn versterker (oud beestje maar doet het nog prima). Ik zat te denken dat ik iets van een mixer nodig heb?
iPad op versterker aanlsuiten (muziek) dan mixer op versterker aansluiten en uitvoer mixer naar de Macbook en in zijn geheel opnemen.
Gaat dat werken en wat voor mixer raden jullie dan aan, is er een betere / ander manier? Ik sta open voor alle suggesties. Maar zoals gezegd het is voor hobby dus prijzen moeten wel leuk blijven.
ik heb een foto van mijn versterker maar die krijg ik niet geplaatst...
iPad op versterker aanlsuiten (muziek) dan mixer op versterker aansluiten en uitvoer mixer naar de Macbook en in zijn geheel opnemen.
Gaat dat werken en wat voor mixer raden jullie dan aan, is er een betere / ander manier? Ik sta open voor alle suggesties. Maar zoals gezegd het is voor hobby dus prijzen moeten wel leuk blijven.
ik heb een foto van mijn versterker maar die krijg ik niet geplaatst...
Comment