Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heb ik nog nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heb ik nog nodig?

Hoi ik zing al jaren, puur voor mezelf en als hobby. Dat blijft ook zo. Ik zou het leuk vinden wat opnames te kunnen maken. De begeleidende muziek komt van mijn macbook of iPad en is niet te downloaden. Dus de uitvoer gaat nu via de koptelefoonuitgang naar 2 lijningangen op mijn versterker (oud beestje maar doet het nog prima). Ik zat te denken dat ik iets van een mixer nodig heb?

iPad op versterker aanlsuiten (muziek) dan mixer op versterker aansluiten en uitvoer mixer naar de Macbook en in zijn geheel opnemen.

Gaat dat werken en wat voor mixer raden jullie dan aan, is er een betere / ander manier? Ik sta open voor alle suggesties. Maar zoals gezegd het is voor hobby dus prijzen moeten wel leuk blijven.

ik heb een foto van mijn versterker maar die krijg ik niet geplaatst...

Ik ben sinds twee maanden gestart met een dj cursus
    ben nu bezig met alle basis te leren kennen.

Mijn vraag is ik wil straks een master worden in het af mixen
    ik zoek iets waarmee ik de bestanden kan inknippen om zo mijn eigen mix in elkaar te knallen
    of natuurlijk bij sommige tracks de intros wat in te korten?

wie o wie ik wil beginnen via een link via het internet waar ik het ergens kan downloaden
    en aan de slag kan gaan.

zodra mijn budget er na staat koop ik de software want moet goed spul hebben uiteindelijk

ben al aan het sparen voor de nieuwste pioneers dure hobby

vriendelijke groet,

Beginnende Dj

Comment

Originally posted by Hendriksen1987 View Post
      wie o wie ik wil beginnen via een link via het internet waar ik het ergens kan downloaden en aan de slag kan gaan.
      Wat wil je downloaden? Audacity is wel een voorbeeld van een gratis audio bewerking programma.

p.s. Waarom kaap je iemand anders zijn post?

Comment

Working...
      X