Announcement

Collapse
No announcement yet.

FL Studio op macbook inc vst's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FL Studio op macbook inc vst's

Hoi,

Ik vroeg me een paar dingen af. Ik werk zelf op een windows pc met FL Studio en een paar plugins zoals ReFX Nexus en Sylenth1. Als driver gebruik ik Asio4all aangezien mijn geluid niet lekker loopt op de normale geluidsinstellingen. Nu wil ik graag over gaan op apple maar ik snap niet hoe ik al deze plugins en fl studio werkend krijg op de mac? Is het bij de mac ook nodig om een andere driver te gebruiken voor goed geluid zonder kraken etc? En zou ik eventueel ook de projecten die ik maak op de mac ook af kunnen spelen in fl studio op mijn windows pc?

Ik hoor het graag en alvast bedankt :)

Fl op een mac? Met een wrapper.
    The latest FL Studio news and information. Learn about new program releases, added content, discounts, promotions and contests.

Maar als je de audio instellingen goed hebt staan samen met een goede geluidskaart (interface) en drivers zou gebruiken zou op PC ook geen problemen mogen geven...

Comment

Je kan op een Mac ook Windows installeren.... zeker ten tijden van het over gaan. Men noemt dit Bootcamp en is supported door Apple.
      link

Je kan er uiteraard ook voor kiezen om Virtualisatie software te gebruiken om hetzelfde te bereiken als de Wrapper... vele keuzes.
      Sommige zijn technischer dan andere... Doe voornamelijk waar je jezelf het beste bij voelt.

Groeten, Wesley

Comment

Working...
      X