Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pro DJ Link XDJ-RX werkt ineens niet meer?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pro DJ Link XDJ-RX werkt ineens niet meer?!

Sinds vorig jaar gebruik ik met veel plezier mijn XDJ-RX en laad ik mijn tracks vanuit Rekordbox rechtstreeks in mijn RX via de Pro DJ Link.
    Nu heb ik de afgelopen 6 weken de XDJ-RX niet aan gehad vanwege de geboorte van mijn zoon.
    Enkele dagen geleden wilde ik weer eens gaan draaien maar merkte dat de Pro DJ Link ineens niet meer werkte!?

Na research op internet heb ik enkele tips opgevolgd, zoals het updaten van de XDJ-RX naar Versie 2.20, de vernieuwde driver 1.210 geïnstalleerd (voor Windows 10) en de nieuwste Rekordbox geïnstalleerd.
    Ook heb ik Firewalls tijdelijk uitgezet, maar helaas lijkt niks tot nu toe te werken...
    Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met een Windows 10 update die ik onlangs gehad heb, maar kom er zelf niet meer uit!

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?
    Wil namelijk graag weer gebruik maken van een WERKENDE Pro DJ Link!!
    Alvast bedankt!

Clemens

Ik had hetzelfde probleem nadat mijn zoon Recordbox had geupdate.

Het is opgelost door de gratis 32 bits versie versie van Recordbox te installeren.
    Toen werkte alles weer goed.

Ondanks Windows 10 64 bit is werkt de DJ link niet met 64 bit versie van Recordbox.

Comment

Ik heb de 32 bits versie gedownload maar ook hier werkt het niet bij mij...
      Toch dank voor uw reactie!
      Nog andere opties?

Comment

Draait er geen firewall op de achtergrond? Zoek de windows firewall eens op en kijk of je deze helemaal kan uitschakelen.

Comment

Toen ik deze helemaal uitgeschakeld had kwam er wel weer de Dj Link knop te staan, net zoals voorheen.
          Maar bij het inladen van de track bleef de xdj-rx maar laden. Uiteindelijk krijg ik de track niet in mijn decks.
          Hopelijk heeft er iemand een oplossing, want baal er enorm van dat ik niet meer kan draaien vanaf mijn pc!

Comment

Het zal denk ik aan jouw kant zitten. Het is nu een kwestie van achterhalen waar het in zit. In dit draadje van Pioneer staan een hoop oplossingen. Wellicht staat daar iets tussen voor je

Comment

Working...
            X