Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruis door speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ruis door speakers

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist m'n set-up aangesloten en hoor een intens irritante ruis door m'n monitor speakers.

Mijn set-up bestaat uit:
    2x Phonic monitors
    NI Audio 4 DJ
    Behringer DJX400 mixer

Dus mijn monitors zijn aangesloten op de mixer en een kanaal daarvan op de Audio 4 DJ, alle kabels zitten aangesloten op 1 verlengsnoer wat weer aangesloten zit aan de stopcontact in de muur.

Kan iemand mij helpen?

Bvd!

En als er niks op de monitors is aangesloten ook ruis?
    Zo nee, probeer door stap voor stap (van monitors terug) de boel aan te sluiten en zo de oorzaak van de ruis te vinden.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      En als er niks op de monitors is aangesloten ook ruis?
      Zo nee, probeer door stap voor stap (van monitors terug) de boel aan te sluiten en zo de oorzaak van de ruis te vinden.
      Als ik m'n monitors uit de mixer haal dan verdwijnt de ruis, dus ik vermoed dat het met de mixer of m'n geluidskaart te maken heeft?

Comment

Originally posted by taylanalan View Post
        Als ik m'n monitors uit de mixer haal dan verdwijnt de ruis, dus ik vermoed dat het met de mixer of m'n geluidskaart te maken heeft?
        Dus volgende stap, alleen mixer (dus zonder geluidskaart) aangesloten op monitors, ruis?
        Nee? Geluidskaart op mixer, ruis? Ja? probeer eens een ander kanaal van de mixer.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
          Dus volgende stap, alleen mixer (dus zonder geluidskaart) aangesloten op monitors, ruis?
          Nee? Geluidskaart op mixer, ruis? Ja? probeer eens een ander kanaal van de mixer.
          Toen ik mn geluidskaart ontkoppelde werd het minder, toen heb ik een andere usb kabel gepakt en nu is het weg!

Bedankt voor je snelle reactie :)

Comment

Working...
          X