Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mengpaneel USB internetstreaming

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mengpaneel USB internetstreaming

Goedenavond!

Ik heb m vraag ik ben bezig met n eigen online internetradio en ik wil ook live gaan uitzenden op mijn stream . Hiervoor zoek ik een mengpaneel welke via USB aan te sluiten is, met minimaal 3 Mic ingangen en effecten . Maar ook handige software zodat ik mp3tjes op de computer naar het mengpaneel stuur en dat t geluid weer terug vanaf t paneel op de pc binnenkomt en het internet op gestreamed kan worden. wat raden jullie aan? En dit kan toch wel?

Deze...

Comment

Originally posted by pboosten View Post
      Alleen daar zit maar 1 schuif op?

Comment

Master, de rest zijn draaiknoppen.

Comment

Master, de rest zijn draaiknoppen.

Maar dan heb ik daar toch niks aan? Ik heb toch meerdere schuiven nodig om meerdere songs na elkaar te kunnen draaien

Comment

schuiven en draaiknopjes zijn hetzelfde, ze bewegen alleen in een andere richting.

Comment

schuiven en draaiknopjes zijn hetzelfde, ze bewegen alleen in een andere richting.
              okee en waarom dan precies deze en niet deze bijv? Wat is hier zo goed aan? mis n beetje de onderbouwing eigenlijk.... https://www.bax-shop.nl/b-stock-aanb...ductinformatie

Comment

Originally posted by Sundanceradio View Post
                okee en waarom dan precies deze en niet deze bijv?
                Omdat die niet hieraan voldoet?
                Originally posted by Sundanceradio View Post
                ...minimaal 3 Mic ingangen en effecten .
                Aantal microfoonkanalen 2
                Effecten nee

Comment

Je vroeg om eentje die dat kon: met A&H heb ik goede ervaringen, en daarnaast doen mijn dochters niet anders dan wat jij vraagt (ik heb dan wel de ZEDi-8, want ik had geen behoefte aan 3 mic-ingangen).

Peter

Comment

Je vroeg om eentje die dat kon: met A&H heb ik goede ervaringen, en daarnaast doen mijn dochters niet anders dan wat jij vraagt (ik heb dan wel de ZEDi-8, want ik had geen behoefte aan 3 mic-ingangen).

Peter
                    ok thanks! alleen heb ik dan liever geen effecten en wel faderstart, ipv wel effecten en geen faderstart, nu kwam ik uit bij die behringer in mijn link in de vorige reactie, echter die kwaliteit daarvan schijnt echt niks te zijn....verder kan ik maar weinig terug vinden op de site van bax met goede mengpanelen die bij uw suggestie in de buurt komen met fade of trackstart.

Comment

Working...
                    X