Announcement

Collapse
No announcement yet.

beginnen low budget radio studio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnen low budget radio studio

Even een vraag. Ik wil een oude hobby weer oppakken en wil hiervoor iets opzetten thuis....Muziek komt uit de pc. Zat zelf de denken aan free player en later misschien propfrexx. Nu kan ik in free player 4 spelers gebruiken maar...hoe krijg ik die apart in het mengpaneel? Via mijn 5.1 geluidskaart lukt het niet...1 kanaal is goed van kwaliteit en de andere kanalen klinken een stuk minder als ik die naar een andere uitgang van de geluidskaart stuur...Is hier een geluidskaart voor te koop met 4 goeie uitgangen die niet afgeknepen zijn zoals de meeste kanalen op mijn huidige kaart? en opnemen...Geluid via de master uit van het mengpaneel terug naar de line in van de geluidskaart of zijn hier ook mooiere usb opties voor zodat ik meteen digitaal kan opnemen?

Is het misschien een optie om volledig digitaal te gaan met usb naar een console?
    Mengpaneel heb ik nog niet maar ik zat te denken aan de Behringer 2000, maar ik kan nog alle kanten op.
    Heb alleen een pc, monitor, speakers, koptelefoon en microfoon...

Momenteel knutsel ik wat met cool-edit maar dat vind ik a bewerkelijk en b geeft het geen radio gevoel...

Startbudget is ongeveer 500 eurie..
Working...
X